Niet overduidelijk maar ik zie hem wel duidelijk. Maar goed, mijn tuur strepen waren ook zo. Ik kan gewoon goed turen. Ik heb al best vaak zulke testen gedaan en ze zijn altijd Omo wit (net als sommige zwangerschapstesten dat waren) overigens vind ik het dus wel vooral zo’n indroogstreep. Dus ik ga wel voor negatief. Maar meer dan 30 Uur vind ik wel bizar!
Ik bedoelde niet jou specifiek. Maar er was in mijn herinnering iemand die zei dat die overduidelijk een streep zag. Nou ik kan me indenken dat je een streep ziet. Maar overduidelijk lijkt me wat overdreven.
Je hebt het goed gedaan hoor! Heb verder alleen ervaring met negatieve testen. De mensen om mij heen die wel positieve testen hadden, hadden echt een knalstreep en pcr aansluitend ook positief. Hopelijk snel je negatieve uitslag
Heb je je uitslag al? Edit: ik las het net, fijn! Bedoelen jullie trouwens die blauwe doosjes van FlowFlex?
Geen idee wat voor kleur het doosje was. Deze zijn vd kruidvat iig en ze hebben hier maar 1 soort. Nou iig 1 ding....Voor mij geen thuistesten meer...wat een onnodige stress dit zeg.
Ja dat zijn de standaard die ze overal eigenlijk verkopen.. Maar je had deze ook na de afleestijd gelezen schreef je toch? Mijn tip is ze sowieso voor het half uur weg te gooien. Heb het hier nu een paar keer gelezen. Nu fijn negatief verder
Nou de test was niet onbetrouwbaar hoor. De gebruiker moet wel de handleiding volgen er staat duidelijk dat de uitslag niet meer na 30 minuten gelezen moet worden.
Nou, mijn dochter had binnen de afleestijd een zwak lijntje met die test, PCR was negatief. Dus ja, onbetrouwbaar.
Eerst ga je zeggen dat ik de uitslag van de test negeer en dat niet bijdehand is. Nu de uitslag vd pcr negatief is ga je ineens zeggen dat die testen gewoon betrouwbaar zijn en ik niet de gebruiksaanwijzing goed gevolgd heb en ik hem gewoon als negatief kon zien. Hmmmm
Ja klopt, pas later gaf je toe dat de lichte streep pas gezien was na 30 minuten, dat vertelde je er bij jouw openingspost niet bij. De test is heel duidelijk over hoe je het streepje moet interpreteren. Jij bent diegene die onduidelijk is geweest daarover. Dus die hmmmmm had je wel achterwegen kunnen laten.
Ik heb nooit gezegd dat ik die streep pas zag na 30 min. Moet je beter lezen. De eerste was twijfelachtig binnen de 30 min, maar na 30 min zag je wel overduidelijk een tuurstreep. Nr 2 en nr 3 waren negatief. Dus toen vaccinatie gaan halen. En maandagochtend voordat ik maar werk ging toch voor de zekerheid nog maar een test gedaan en die was weer licht positief en toen wel echt binnen de afleestijd. Bovendien zijn er meerdere reacties in dit topic geplaatst waarin wordt verteld dat ze een posi thuistest hadden en negatieve pcr. Dus ik vind ze niet betrouwbaar. En dat blijkt ook gewoon.
Ja maar die cruciale info over die leestijden gaf je pas later. Maar goed ik stop deze eindeloze discussie.
Tijdstip van reageren gaat het hier niet eens om. Inderdaad beter om te stoppen. Tis gewoon triest om alleen maar in topics te reageren om negatieve reacties te geven op iets heel anders dan waar de vraag om gaat zoals hier een aantal hebben hebben gedaan.
Vind je dat echt? Het lijkt mij heel logisch, die test kán bewezen vals positief zijn, dus onbetrouwbaar. Hoe werkt het volgens jou dan?
En als 1 iemand zwanger wordt terwijl ze de pil (goed) slikt? Is de pil dan onbetrouwbaar of is dat ‘pech’?