Onregelmatige diensten en ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anto1909, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anto1909

Anto1909 Actief lid

18 aug 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik werk in de verpleging en werk veel nachten en avonddiensten. Nu vind ik het testen daardoor erg lastig. Wat is het juiste moment dan? Wie heeft hier ervaring mee en tips voor?
    Bedankt alvast,

2. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Zelf werk ik ook onregelmatig, maar geen nachten (alleen slaapdiensten). Wat ik deed was op zoek naar het tijdstip voor mezelf dat ik op de meeste dagen wel kon testen. Dat tijdstip (bij mij 1e helft van de middag) heb ik dan aangehouden. Als het toch een keer niet lukte dan deed ik het iets eerder of juist iets later, net hoe het dan uit kwam. Succes!

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook werkzaam in de zorg en voor mijn eerste zwangerschap ook onregelmatig. Ik heb 2x per dag getest op vaste tijden, ook op het werk. Nam een dipstick mee in een kartonnen bekertje, deed de test op het toilet en kon het eventueel in het bekertje vouwen en weggooien of ik bewaarde de test in een tisseu en deed het in mijn tas.

4. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb de ochtend aangehouden en zodra de test donkerder werd, heb ik 2x per dag getest.
    Wij staan maar met 2 en ben tussen de zorg door even snel naar toilet gegaan, test gedaan en die in m'n tas verstopt.

Deel Deze Pagina