Hallo Dames, Zelf ben ik nieuw op deze site, en wil graag jullie mening over iets! Zelf ben ik 22 jaar, en zit nu 3 maanden aan de pil, ook slik ik de pil door gezien dat ik een behoorlijk heftige menstruatie heb. Alleen nou zit ik met een aantal symptomen en nou vroeg ik me af of dit allemaal kan komen door de pil? De symptomen zijn als volgt; 1: heb pijnlijke borsten en tepels 2: heb last van witte tepels 3: heb last van behoorlijke maagzuur brandingen 4: heb last van rommelende darmen waarbij ook winderigheid bij komt 5: last van mijn onderug 6: Last van hoofdpijn 7: last van witte afscheiding 8: vaker naar de wc toe moeten 9: eet veel meer dan normaal 10: wordt snel moe, wordt moe wakker Is dit normaal als je de pil slikt of moet ik gaan denken om toch een zwangerschap test te gaan doen? Graag jullie mening hierover! Mvg Corrie!
Ik zou voor de zekerheid gewoon een testje doen. Tegenwoordig zijn er goedkopen testjes bijv kruitvat 5 euro. Succes
Dit zijn symptomen die zowel bij zw als menstruatie passen. gezien je de pil slikt lijkt me de kans dan ook klein.. maar een estje kan nooit kwaad
Dat dus. Bij correct pilgebruik is de kans minimaal. Bovendien zeggen symptomen vaak helemaal niks. Het enige wat wel wat zegt, is een test. Kan zijn dat jouw klachten komen van het doorslikken van de pil zonder stopweek. Het zijn immers hormonen die je slikt en die kunnen bijwerkingen geven.