Hallo allemaal, vanmorgen heb ik een test gedaan met ochtendurine, het controle venster gaf een goede donkere lijn aan en het test venster een vrage/lichte lijn aan, maar hij was wel goed te zien. Zou er een kans bestaan dat ik zwanger ben? Ik zit in ronde 2 en heb nu een cyclus van 42 dagen .. wel last van regelmatig duizelig en licht in mn hoofd, 2 weken lang zijn mn tepels extreem gevoelig en soms pijnlijk, aan de zijkant doen ze soms met steken pijn, vaak last van krampen en borreltjes in mn buik, gisteren hoofdpijn gehad die maar niet overging (heb er niks voor ingenomen omdat ik niet tegen paracetemol kan) veel moe en willen slapen, al 2 dagen door de dag heen welleens misselijk en waarvan 1 dag veel last gehad van brandendmaagzuur.. wat is jullie gedachten erover? Morgen ga ik in ieder geval de ha bellen! Bedankt voor jullie reacties alvast
Als de teststreep binnen de tijd verscheen ben je zwanger, streep is streep is zwanger! teststrepen zijn heel vaak wat lichter dan de controlelijn, vooral als je nog pril zwanger bent. Ben wel nieuwsgierig, heb je een foto?
Ben ook benieuwd Je kan op meer opties duwen , bijlage toevoegen en dan bestand selectereb0n , daarna op uploaden .
Oh ik vindt hem juist vaag eruit zien .. haha maar dank jullie wel allemaal hihi ben er erg blij mee en heb vooral veel geluk aangezien ik in ronde 2 zit
Haha dat is geen vaag streepje hoor! Misschien dacht je dat hij even donker zou moeten zijn als de controle streep? Gefeliciteerd!