Hallo, Ik heb een vraagje aan juliie. Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus, vorige cyclus was 28 dagen. Ik wilde wachten met testen als ik dus donderdag niet ongesteld zou worden, en dan zaterdag testen. Nou dit is neit gelukt. Ik heb vandaag al getest met kruidvat 2 voor 5. Ik zag een heel licht tuurstreepje. Kreeg hem helaas niet op de foto. Nu vraag ik mij dus af, verbeeld ik het me of was het echt een licht streepje. Nu dacht ik weet je wat ik probeer eens die vroege zwangerschaps test van predictor. Morgenochtend ga ik deze doen. Een jaar geleden heb ik een predictor test positief gehad, 2 andere testen daarna negatief, hcg in bloed ook negatief. Ik heb toen een klacht gestuurd naar predictor en zij melden mij dat dit absoluut niet mogelijk was dat het vals positief kon zijn. Hier lees ik natuurlijk wel meer verhalen dat dit ook gebeurd. Ik weet dus dat predictor vals positief kan geven, mijn vraag of dit bij de vroege testen ook zo is? Zijn deze wel zo betrouwbaar? Ik ben benieuwd morgen, en houd dit ook in mijn achterhoofd maar wil vast ervaringen horen. Alvast bedankt.
Die van mij gaf keurig correct aan dat ik niet zwanger was Ik heb heel waarschijnlijk twee vroege mk (nog voor positieve test) gehad de afgelopen maanden en heb me nu voorgenomen niet te testen voor NOD.. het lijkt me vreselijk. Die kans is wel groot met zo'n vroeg test. Geduld is ook in deze toch een schone zaak. Succes!
Mijn kraanwater was zwanger met de predictor early!!! Juist de early variant geven valse strepen. de normale doen dat niet vaak. Je hebt helaas dus het verkeerde testje gekocht.
maakt niet uit ik kijk het gewoon aan, wist het voordat ik em kocht, wilde het gewoon nog eens uitproberen, maar vorige keer had ik de gewonde predictor en die gaf ook vals positief. Heb die early nog nooit gebruikt. Maar had je met kraanwater dan een super goede streep? Of een licht streepje? Ik vraag me af of het in de loop der jaren niet verbeterd wordt door predictor als er zoveel mensen zijn die negatief zijn.
Nou ik heb vanmorgen getest met de predictor early en hij was toch echt negatief zonder ook maar een heeel licht streepje. Dus hij kan het ook gewoon goed doen. Weten jullie dat ook weer. Hij is niet altijd vals positief.
bij mij was hij OOK vals positief! Van de 10 vrouwen testen er 8 vals positief!! Dus vraag me af waarom mensen die testen uberhaupt nog kopen nadat ze weten dat ze vals positief kunnen zijn...zonde van je geld! Als hij nu een licht streepje had gegeven wat had je dan gedaan? Ik hoop dat je met een andere test toch nog positief gaat testen deze week, succes!!
Ik dacht in eerste instantie dat er geen andere merken een vroege test hadden. Maar nu weet ik dat die er wel zijn. Daarom had ik toch maar deze gekocht. Enja als deze toch een lichte streep had gegeven was het voor mij toch nog niet doorslaggevend geweest. Ik hoopte met een gevoeligere test een goede streep te krijgen. Ik heb meestal de kruidvat 2 voor 5 gewoon. Nu gewoon wachten tot ik ongesteld wordt.