Ik ben al een week aan het testen met Sensitest ovulatietesten, maar ik krijg echt elke dag een heel licht streepje.. Wat kan dit toch betekenen? Volgens mij zou ik toch echt gisteren of vandaag mijn eisprong gehad moeten hebben.. Ik heb helaas geen foto's gemaakt, dat zal ik morgen eens doen. Herkent iemand dit?
Ik had een paar dagen een licht streepje en ineens 1 dag een vette positieve. Daarna verdween hij gelijk en de dag daarna voelde ik hem. Voel jij ook je eisprong? Blijf nog even doortesten. In welke ronde zit je?
ik zat er zonder ovu testen ook compleet naast, mjn ei bleek later te komen, dus gewoon door blijven testen, hij wordt vanzelf donkerder als je ei eraan komt. had ik ook. succes.
Heb inderdaad te vroeg geroepen, vandaag was hij al iets donkerder.. Nog maar even door blijven testen (en klussen) dus! Wij zitten in ronde 2, eerste maand met testen. Heb een redelijk lange cyclus (31) dus ik ben erg benieuwd. Ik dacht vorige maand mijn ei te voelen, maar zat er echt naast.
@ pien fijn meis, nou blijven testen tot ie net zo donker is in ider geval en lekker aan de klus! je weet nu dat ie eraan komt!
Een licht streepje zegt niets...Je hebt nl altijd wel wat lh hormoon in je urine. Zie dat je al een donkere test heb gehad. Succes met klussen!
hoi hoi, in mijn album staat ook een reeks ovutestjes van sensitest... die van vandaag was al donkerder dan de rest. Ik verwacht mijn ei ook over een dag of 2. Heb ook wat rommelig gevoel laag in mn buik, dus kan heel goed. Bij de 1 zie je echt een aanloop in de testen en bij de ander heb je ineens een knalposi test... weinig van te zeggen dus... Lekker klussen
@ kweb ziet er goed uit laatste ovu test, jour egg is coming meis! ben benieuwd wat je morgen test. klusserdeklus!
Net weer getest, streepje was nu helemaal weg. Denk dat ik dus echt gisteren mijn ei had, had ook een beetje last van kramp, dus het zou zomaar kunnen.. Komt nu dus de moeilijkste periode van de maand.. wachten!
Net om 14.30 getest, maar was stuk minder dan gister...test normaal om 18.00, dus ga zo om 18.00 nog een keer testen en mss is die wel duidelijker. Wel gerommel, dus moet maar ff afwachten. Temp is ook erg stabiel, dus daar kan ik nog niets uit opmaken. Banner klopt in elk geval niet, maar die ga ik pas aanpassen als mn ei is geweest anders blijf ik bezig LOL