Mijn mannetje en ik hebben besloten om 8 weken pauze te nemen. Doordat een 'verrassing' geen probleem zou zijn, hebben we de niet zo betrouwbare methode 'periodieke onthouding in combinatie met voor het zingen de kerk uit toegepast'. Ongeveer een week voor mijn vermoedelijke eisprong *ervan uitgaan dat ik het juist heb gevoeld* hebben we onbeschermde seks gehad. Rondom de eisprong hebben we lichtjes wat geneuried in de kerk. Nu heb ik een testverslaving en had ik nog zo grote doos met testen van de praxisdienst liggen en ik dacht vanochtend laat ik er eens voor de lol overheen plassen. Het lijkt wel of ik heel vaag een streepje zie staan?!? Heeft iemand ervaring met negatieve testen van de praxisdienst en klopt het dat deze een soort indroogstreepje laten zien of in ieder geval een vaag schaduwtje als deze negatief is? Tot nu toe raken we heel makkelijk zwanger (om het net zo hard weer kwijt te raken ), maar om hiervan zwanger te raken lijkt me toch wel iets teveel van het goede? Toch?
nee ik heb helaas geen foto, want zit nu op mijn werk. Ik heb de test in eerste instantie in de prullenbak gegooid met het idee het is een indroogstreepje, maar het houdt me toch de hele dag bezig. Ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad. Hoe kan je dat herkennen? Ik zal vaanvond kijken of ik de test nog uit de prullenbak kan opdiepen. Hoe bedoel je wanhopig
Ik zal vanaaf naar je foto kijken. Als het 2de streepje zelfde kelur heeft als de teststreep (roze of blauw) is het geen indrooglijntje, heeft ie grijzige kleur dan wel. Wat voor kleur was jouw 2de lijntje
het was zo licht dat het meer wittig leek. Het zal wel een indrooglijntje zijn... Ik heb zoiets nog nooit bij andere testen gehad zoals de kruitvattest. Het zal wel aan de test liggen.
Ik heb besloten dat ik spoken zie. Mijn vriend had de vuilniszak al weggegooid in de container en om daar nu in te gaan zitten graaien vond ik toch wel té wanhopig! Ik ga er vanuit dat het indroogstreepje is en wacht wel af wanneer ik ongesteld word.
Trees, Zuurtje heeft dat vaker gehad bij die testen.. zelfs duidelijker dan alleen een indroog... ze heeft er klacht voor ingediend.. misschien even bij haar na vragen?
dank je Limmeke! Ik weet genoeg, het moet een indroogstreepje zijn. Ik heb nog een hele doos vol van die testen