zie ik spoken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door CherryBelly, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hoi dames, kunnen jullie even meekijken? Ik weet echt dat dit bij lange na NIET positief is hahahaha. Maar ik ben toch benieuwd of jullie iets zien.
    En zo ja, betekent dit dan dat in over een paar dagen een positief ovu testje kan hebben?
    (heb wel eerder een keer voor de lol getest een paar dagen terug en die was omo wit hahaha)
    Alvast bedankt voor de reacties.

Bekijk bijlage 133670

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nee hoor, je ziet geen spoken .... je ziet een vaag streepje :) Ik zie 'm ook. Ja en dan zal het streepje alleen maar donkerder en donkerder gaan worden.

Succes!

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    hahaha gelukkig zie jij het ook ;)
    Ben echt heel benieuwd!! Is mn eerste ronde hihihi
    Dank je well!!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Cherrybelly, ik heb echt de hele cyclus streepjes, die donkerder en dan weer lichter en dan ineens .... een stuk donkerder naar knal toe.
    Dus goed door bliven testen zodat je hem niet mist,.
    Ik deed op de dagen dat ze donkerder werden 2 per dag!

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mooie dag heb je uitgekozen om te stoppen met de pil :p Ik hoop dat jullie snel een wonder mogen verwachten.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Lara: oh dat is vaaaag... dit is mijn eerste streepje ooit. Heb hiervoor wel eens voor de lol wat testjes gedaan maar die bleven altijd omo wit. Dus ik hoop heel erg dat dit nu alleen donkerder wordt :)

@ I S: Heel toevallig moest ik 13 feb mn laatste pil uit mn strip innemen. En toevallig dus ook dat valentijnsdag mijn eerste pilvrije dag was en de dag was dat we echt besloten dat we de pil niet meer zouden gebruiken. (had nog wel een nieuwe strip klaarliggen, maar die blijft voorlopig in de kast) :)

7. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Hi!

Ik ben nu ook bezig met mijn eerste keer ovu testen en ik had 4 dagen geleden ook zo een vaag streepje en nu is hij vandaag positief! Heel veel succes dus en hij komt binnenkort dan vanzelf! Wel een gepuzzel allemaal he zo een eerste keer?

Lfs

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Pukie80: Het is allemaal inderdaad best een gepuzzel, maar wel spannend. Heb ik iets om naar uit te kijken hihihi. Kan nu al niet wachten tot morgen. Ben benieuwd of ik morgen een verschil zie.
    Ben deze maand gestopt met de pil, zou natuurlijk helemaal goed zijn als mijn cyclus weer gewoon meteen normaal op gang komt.
    Nog even afwachten en dan weten we het hihihi.

Jij ook succes!! Laten we hopen op een positief zwangerschapstestje voor jou!!

-x-

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik hoop dat je cyclus meteen goed is Cherry. Het zou gewoon kunnen! :D
    Ik ben benieuwd of ie vandaag duidelijker is!

10. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik hoop t ook Marije! Dan zou ik denk ik best een beetje geluk hebben als ik de verhalen op dit forum af en toe lees.
    Wat is eigenlijk de beste tijd om te testen? Smiddags of savonds?
    Deze test heb ik rond 16:00uur gedaan.
    Dat gaat me sowieso niet lukken, ben dan op werk.

Na mn werk ga ik ook nog sporten, daarbij drink ik veel water. Heeft dat nog invloed op de test vanavond?
    (Sorry voor alle vragen hoor,is mn eerste ronde hihihi)

-x- CherryBelly

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @ Marije: zie trouwens nu dat je over 5 dagen mag testen! Ik hoop op een plakbeebje voor jou! :D

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Je zou ook om 11 uur kunnen testen, of om 7 uur vanavond. Of zometeen. Toen wij in het ziekenhuis liepen moest ik mijn ovulatietesten om 10 uur 's ochtends doen.
    Je moet eigenlijk proberen om niet meer dan 24 uur tussen je testen te laten zitten, omdat je anders je piek zou kunnen missen.

2 uur voor de test moet je niet drinken en plassen. Dat is het beste.

Bedankt voor je lieve berichtje. Wij zijn ontzettend toe aan een brusje voor ons meiske. Nu al weer 2 keer zwanger geweest sinds haar geboorte en het heeft 2 keer niet zo mogen zijn.... Ik hoop ook echt dat drie keer scheepsrecht is, net zoals bij onze dochter. Voor haar ook al 2 miskramen gehad... Maar goed, we houden de moed erin!! :D

13. Pukie80

Pukie80 Lid

23 jul 2010
    74
    0
    0
    Voor jou hoop ik ook op een positieve zwangerschapstest over een paar weekjes hoor! Is toch gezellig als we straks met zn allen zwanger blijken met de hulp van de ovutesten. Bij mij is het nu ronde 5. Heb de eerste 4 rondes zonder testen gedaan. Maar heb best wel last gehad van ontpillen. En dit geeft echt wel meer inzicht wanneer nu je eisprong is.

Maar gaat die van jou al richting een positieve test?

Lfs

14. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    en is ie al donkerder?

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Pukie: dank je wel!! Zou inderdaad wel gezellig zijn met zn allen zwanger hihihi.

Mijn test is nog steeds even licht. Had toch maar vanmorgen getest, misschien had ik dat liever niet kunnen doen? Hoor namelijk dat het beter is later op de dag te testen. Het feit dat t streepje blijft is denk ik wel goed. Naar mijn idee was ie wel sneller zichtbaar dan gister.
    Morgen maar weer testen ;)

Wel spannend zo hoor :D

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goodmorning,

Even een update. Heb nog steeds elke dag ovutestjes gebruikt (zowel van zwanger en kids als van predictor, omdat ik wil kijken wat voor mij het beste is).
    Gisteravond was het streepje aanzienlijk duidelijker vergeleken met die eerste paar dagen, maar nog steeds niet positief. Ik test elke avond rond 19:00 uur.
    Ben benieuwd of t vanavond wel positief is! Hihihi.
    Zal dan wel ff een foto plaatsen.
    Naar mijn idee hebben we tot nu toe goed geklust. Dus ben benieuwd!

-x- CherryBelly

Ps: dit is een foto van mn testje van gisteren.

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hmmm nu ik de foto zo zie, leek het streepje toch echt duidelijker in het echt.
    We zullen vanavond wel zien ;)

-x-

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hij moet echt knallen voor een eisprong hoor. Maar er staat een streepje.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik zie ook je streepje maar die had ik altijd wel zo vaag... en soms kwam die bij mij wel rond mn ei maar daarna was die net zo en kwam niet niet :)

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hahaha ja hij is inderdaad niet positief ;)
    Maar ben blijk dat ik nu streepjes zie :)
    Heb namelijk normaal gesproken nooit sreepjes in een andere periode van de maand. Wel balen voor de dames die de hele maand streepjes hebben.
    En ik zit volgens mn berekening dicht bij mn eisprong (voel dit ook aan mn buikkrampjes)

Hoop dat ik binnenkort een knaller heb! :D

Deel Deze Pagina