Ik en m'n vriend zijn voor het eerst bezig met ovu-testen (dipsticks). Ik plak ze nu ook op een papiertje, zodat ik het verschil kan zien. Ben ik net die van vandaag aan het opplakken. Ik; 'Hij lijkt donkerder dan die van gister, vind je ook niet?' Vriend; 'Hmm.. *staart naar de testen*' Ik; 'Niet?' Vriend; 'Nou, ik vind eigenlijk die van gister donkerder.. En hij lijkt ook langer..' Ik; 'Je moet wel naar het éérste streepje kijken he?' Vriend; 'Eerste streepje?' Ik; 'Ja, die!' Vriend; 'Ooooh, ik zat naar het groene stuk te kijken!' Hij dacht dus dat het stukje waar LH LH LH LH op staat, het stuk waar je je test vasthoudt zeg maar, de teststreep was
Hahaha geweldig! Zo vroeg die van mij bij mijn ovutesten toen er 2 knalstrepen stonden of er nou 2 eitjes gingen springen
geweldig. ik zit met de laptop op de bank, en toen ik dit las moest ik echt even lachen... vriendlief kijkt mij aan en zegt: zit je weer op je zwangerschapsding? haha
Haha, die is ook mooi ja! Ik vond het zo schattig, hij moest er helemaal van blozen! Pest 'm er nog steeds mee
Inderdaad mannen logica.. Maar misschien een brutale vraag, gaan jullie nu voor een kindje? Kan me nog goed een topic herrinneren over hars en een vriendje waar misschien voor het eerst wat mee ging gebeuren
Haha, dat herinner ik me ook nog héél goed! Bizar he? Het gaat ontzettend snel allemaal, maar daar zijn we allebei blij mee. We wonen samen, tekenen als het goed is binnenkort voor een huis, en hebben nog veel meer toekomstplannen. Ik ben al sinds 2010 met mijn kinderwens bezig, dat heeft een tijd stil gelegen, maar nu heb ik gelukkig een lieve man die er helemaal achter staat en hetzelfde wil als ik. Er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die ons voor gek verklaren, en die het allemaal veel te snel vinden gaan, maar de verwekker van mijn zoontje heeft me na een lange relatie laten zitten, zodra bleek dat ik zwanger was, dus ik weet als geen ander dat de duur van een relatie geen garanties biedt voor de toekomst.. En ik weet natuurlijk, dat mocht het fout gaan, ik ook in m'n eentje een zwangerschap, bevalling en babytje kan handelen. Ga er overigens totaal niet vanuit dat het zo gaat lopen hoor! Het voelt goed, mijn kinderwens is al jaren enórm, we zijn gelukkig, zijn samen al door een klote-periode gegaan dus weten wat we aan elkaar hebben, en vooral omdat ik vrijwel zeker weet dat ik niet op de natuurlijke manier zwanger zal raken (volgende maand gaan we naar het Geertgen) en het misschien nog best wel eens een tijd kan duren voor ik zwanger mag raken, hebben wij besloten er nu voor te gaan!