Hoi Ik heb net een test gedaan en nu staat er een heel licht streepje die steeds donkerder word (na 10 minuten) Het streepje stond er eigenlijk al gelijk alleen moest je toen heel goed kijken. Zou het dan raak zijn of niet? Word er zo onzeker van. Heb net de 5de iui behandeling gehad. Wie kan mij vertellen hoe of wat? Alvast bedankt Liefs Joyce
ik weet niet hoe ik dat moet doen ik heb er wel een foto van gemaakt maar weet niet hoe ik hem hierop krijg
misschien kun je het vergelijken jou test met die van nathalie volgens mij is een streep een streep hoe vaag ook als ie zichtbaar is is het een positieve test
oke kan je je foto effe openen met paint en dan kies je afbeelding uittrekken en hellen waar je bij de bovenste vakjes 50% invult en dan op enter klikken ik denk dat je dit 2 keer moet doen en dan is die op de juiste grote
Nou dank jullie wel maar doe voor de zekerheid toch nog een test morgenvroeg met oxhtend urine Nathalie jou streepje is ook erg duidelijk vind ik dus hierbij ook een voorzichtige felicitatie. Veel liefs Joyce
nou die is helemaal duidelijk hoor hihihi jij bent gewoon hartstikke zwanger joyce van harte meis geniet er lekker van
Dank jullie wel allemaal. Heb vanmorgen nog een test gedaan met ochtend urine en daar kwam precies hetzelfde uit dus ga voorzichtig blij zijn nu.