Wat denken jullie?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Cassera, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cassera

Cassera Niet meer actief

Hoi Iedereen :)

Vorige week woensdag (13e) heb ik knalpositieve test gehad tijdens bloedverlies met stolsels.
    Afgelopen maandag een echo gehad, alleen die Was onduidelijk. Ze zag iets maar kon niks precies zeggen. Als ik zwanger ben Is het heel pril (5 weken) maar het kan ook mis gaan.
    Nu heb ik gister eind van de middag een test gedaan en die was ineens stukken lichter.
    Vandaag ook weer 2 testen met (half) ochtendurine. Eentje onverdund en de andere verdund (onderste test) om uit te sluiten dat mn hcg niet te hoog ligt voor de testen. En de verdunde test zag er toch iets donkerder uit. (zie foto)

Wat denken jullie? Volgende week vrijdag krijg ik weer een echo, maar dat duurt zo lang nog :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het spijt me het te zeggen, maar het ziet er niet goed uit...
    Lichter wordende testen zijn meestal slecht nieuws, afnemend hcg betekend dat het niet goed gaat met de zwangerschap.
    Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb...sterkte.

3. Cassera

Cassera Niet meer actief

Ik heb begrepen dat de testen ook lichter kunnen worden als je teveel hcg in je lichaam hebt, dat kunnen de testen niet aan. Of meer gedronken hebt waardoor de urine minder geconcentreerd Is.

Ik vind de onderste (verdunde) test, donkerder eruitzien dan de ene erboven van vandaag. Ze zijn tegelijk uitgevoerd.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Testen kunnen iets lichter worden als je veel hcg hebt, maar dan niet op deze manier. Dan ipv mega knaller een normaal duidelijke positieve test..dus een fractie lichter dan de knaller die je eerder had. Deze testen zijn heel heel erg licht geworden van je...maar nogmaals, ik hoop dat ik ongelijk heb.

5. Cassera

Cassera Niet meer actief

Afgelopen vrijdag een echo gehad, maar er was nog steeds niet veel duidelijkheid. Verloskundige gaat nog steeds niet uit van een miskraam omdat de baarmoederslijmvlies nog goed dik is. En het kan nog steeds 2 kanten opgaan. Maar ik vind het zo raar dat ze na 11 dagen na de 1e echo niet meer duidelijkheid kunnen geven. En omdat ik op vakantie ging, had het geen nut om op hcg prikken.

Niemand die hetzelfde ervaring heeft gehad?

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik heb dit ook mee gemaakt maar geen aflopende testen bij de eerste echo niet veel te zien behalve een vruchtzakje bij de 2de echo een kloppend hartje gezien alleen klopte mijn termijn totaal niet en was bijna 2 week terug gezet dit voelde al niet goed. Een anderhalve week later bloed verlies kon meteen komen voor een echo geen hartactie meer te zien vruchtje was gestopt met 6+3 week zou eigenlijk toen 9+3 week zwanger moeten zijn. Nu zeg ik niet dat het bij jou ook slecht loopt hoor maar je vroeg om ervaring en ik heb helaas geen goeie ervaring ermee ik hoop voor jou dat het wel goed uit pakt ik duim voor je. Wat wel weer positief is dat ik na mijn mk eind febr, 16 na de eerste ronde wel weer zwanger was en gelukkig gaat het nu super goed.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Zag ze ook geen zwangerschapsring?

Deel Deze Pagina