Heel licht streepje!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bryan2013, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Zojuist een test gedaan. 4 dagen voor mijn nod. Met een goedkope test van de action. En ik zie duidelijk en licht streepje!!!! OMG 😊
    Nu word ik natuurlijk gelijk weer onzeker.... kan zo'n test falen?
    Had bij mijn eerste zwangerschap ook 4 dagen van tevoren getest en was toen ook positief. Maar het streepje is echt stuk lichter dan de controle streep. Maar zeker wel te zien!

Ben benieuwd of er ervaringen mee zijn 😊

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je een foto plaatsen?

3. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Uhm ik weet niet hoe dat werkt...
    Hij ligt ook in de vuilnisbak nu. 😆
    Ik wil het morgen ochtend nog even met ochtend urine doen...

4. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap niet dat mensen hun positieve test in de prullebak gooien.... (Maar ik ben het extreme geval van alle testen verzamelen).

Je kunt gewoon een foto toevoegen bij overige opties/beheer bijlage onderaan je bericht.

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend! Zal gerust kunnen falen, maar mijn ervaring met de actiontesten zijn dat (bij mij) ze nog nooit een valse uitslag gegeven hebben en ze spierwit bleven als ik niet zwanger was (haha precies zoals een test hoort). Waar de action test vaak een heel lichte streep gaf, kocht ik ook de kruidvat 2 voor 5 test en die gaf altijd een duidelijkere streep :) voor meer zekerheid zou ik die ook proberen!

Ik hoop voor je dat je zwanger bent en we je binnekort mogen feliciteren :p

6. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

17 nov 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Morge ff wachten tot 9u en dan gauw naar de kruidvat.ik bewaar de test ook altijd naar nu is het echt een licht streepje. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook de duidelijke bewaard en dat ga ik nu ook doen.
    Nu gauw slapen des te eerder is het morgen!😂

Deel Deze Pagina