Vorige week donderdag of vrijdag moest ik ongesteld worden. Net koperspiraal eruit laten halen dus na 15 weken te blijven bloeden. Test was donderdag heeeeeel licht positief (nog lichter dan de eerste test van dit rijtje) en zondag gaf de digitale van cb pas 1-2 aan. Nu is het zo dat ik vanaf dinsdag of woensdag al bloed. Pas volgende week een echo dus dan heb ik pas duidelijkheid. Ik bloed helderrood, zonder stolsels, wel met slijm er soms bij. Het ene moment meer dan het andere moment. Geen buikkrampen erbij. Had het idee met best veel bloed, dat is einde oefening maar mijn testen lopen gewoon op. Moet er wel eerlijk bij zeggen bij mijn andere jongens liepen ze ook langzaam op en heb ik nooit een knaller gehad zoals ik ze hier wel eens voorbij zie komen. De test van vandaag (de onderste) is mijn knaller zeg maar... Had verwacht dat als het echt een miskraam is dat mijn testen lichter zouden worden? Ben ook nog steeds misselijk en mijn borsten doen onwijs pijn Wat denken jullie hiervan? Ik had hem ook bij miskraam gezet maar in feite ben ik (volgens mij) nog steeds zwanger. testen zijn iets minder duidelijk door uploaden
ziet er best ok uit ! Heb je je hcg al laten bepalen? Hier zijn het ook altijd zo een "flauwe" testjes geweest, maar zolang ik ze donkerder zag worden was het ok !
HCG is nog niet bepaald omdat ik moet wachten tot woensdag voor de echo. Als ik zulke streepjes had zat het idd goed, maar omdat ik nu bloed twijfel ik zo erg
Ik heb bij de middelste van 4 tot 17 weken non stop gebloed en heel wat keren gedacht dit is niet oke. Toch een kern gezond ventje van 3 jaar hier rond lopen. Nu zwanger van de derder en nooit een druppel bloed verloren. Dus het zegt niks Ik vind je testen er goed uit zien!
met bloedverlies kan het alle kanten op. Het kan niets betekenen en het kan niet goed aflopen. Heel veel sterkte
Zondag na twijfelen toch de cb herhaald, deze was nog steeds 1-2. Zaterdag was de kv test lichter dan de andere test. Omdat ik nou gestopt was met bloeden sinds gisteren toch maar een kv om half 5 ertegen aangegooid. Met de intentie hij was gisteren licht dus dan zal die streep vandaag nog lichter zo niet helemaal afwezig zijn. Nu krijg ik ineens een "knaller" De cb lag er nog dus die erachteraan gedaan (met een nieuwe plas) en die geeft zwanger 2-3 aan... pfff weet niet meer wat ik nou moet denken... Mijn cyclus was al in de war maar ik helemaal haha wat zouden jullie er nu van denken. woensdag echo dus dan weet ik meer
Die knaller lijkt me een goed teken! Hou vertrouwen! Hoewel ik uit ervaring weet dat dat soms heel lastig is. Sterkte.
dat je test zo mooi is en de cb nu 2-3 aangeeft denk ik dat je er wel vertrouwen in mag hebben, ik hoop dat je woensdag een mooie echo mag hebben ik duim voor je
Bloeden hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn! Heb zelf ook met een kleine 4 weken, 5,5 week en 7 weken licht gebloed. Was afwisselend bruin en rood. Nu toch bijna 13 weken zwanger Dat je testen oplopen lijkt mij een goed teken, ik duim voor je!!!
Succes woensdag! De testen zien er hoopgevend uit! Iedereen is natuurlijk anders en wil je ook geen valse hoop geven. Maar ik heb in het begin van m'n zwangerschap (was toen al wel 8 weken) van m'n zoon ook een behoorlijke bloeding gehad (van dagenlang) zonder krampen. Was een bloeduitstorting in m'n baarmoeder. En heb uiteindelijk wel een gezonde zoon gekregen!
vind het zo spannend allemaal weer haha volgens mij kunnen mijn zwangerschappen nooit "normaal" zoals het hoort gaan Ik hou ook zeker nog wel hoop, probeer alleen niet nu al van de daken te schreeuwen omdat ik ook weet dat het net zo goed nog mis kan zijn/gaan