Hi, willen jullie met mij mee turen? Ik zit op cyclus dag 58 na het verwijderen van mijn spiraal en denk dat ik een heel licht streepje zie? De foto’s gemaakt na precies 5 minuten zoals in de gebruiksaanwijzing staat! Spannend!! Heb wel wat klachten maar dat kan natuurlijk ook een naderende menstruatie betekenen!
Aaah wat fijn dat jullie hem ook zien. Ik was bang dat ik het te graag wilde zien en dingen zag die er niet zijn. Zo maar een clearblue digitaal kopen voor de zekerheid
Daar zou ik nog heel even mee wachten. Deze testen blijken bij mij wel zeer gevoelig en weet dat clear blue sinds net wat meer hcg nodig heeft. Zou hem dan morgen of overmorgen pas doen als deze oplopen. Maaar het is maar een tip natuurlijk
Ah bedankt voor de tip! Ik moet de clearblue nog halen dus doe hem op zijn vroegste morgen ochtend. Misschien dat ik het dan nog een dagje uitstel
Dit is mijn rijtje tot nu toe, bovenste is niet meer zichtbaar helaas door beschadeging. ik wacht alleen tot nod met de digi
Ik zie het ook... spannend. Ik zou wachten met de Clearblue. Ik had daarmee een negatief resultaat omdat deze test meer HCG nodig heeft. De test van Clearblue sloeg bij mij niet zwanger aan, terwijl ik dit wel was. Succes met testen en hopen op een mooie oploop!
Oh daar zie je een duidelijk oploop in! Doordat mijn cyclus zo lang was heb ik geen idee wanneer mijn nod is. Maar ik wacht dan even tot ze wat verder zijn opgelopen.
Hmm meningen zijn wisselend zie ik. Mijn ervaring is dat de cb gewoon vroeg al aanslaat. Beide keren 8dpo een 1-2 mee gehad.. ook met hele lichte streepjes