Ik moet het even van me afschrijven... Op 21 november in de late namiddag een cryoterugplaatsing gehad van een vroege blastocyst. Tot en met 7 dagen na terugplaatsing 's morgens (dus 12dpo) negatief getest. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven maar 12dpo 's avonds een heel licht lijntje, en de testen lijken op te lopen. Voor het aantal dpo vind ik ze akelig licht dus ik vind het moeilijk om positief te zijn. Iemand iets zinnigs te zeggen over m'n testjes? Sowieso straks een bloedafname dus dan hopelijk al een klein beetje duidelijkheid...
Voor 14 dpo is hij wat licht, maar er is oploop en bij een innesteling rond 9 dpo is het een prima streep
Dankjewel voor jullie antwoorden, stelt toch een beetje gerust! Het wordt spannend de komende dagen...
Zo spannend lieve @SD90, er is in elk geval oploop! Misschien toch een late innesteling. Ik duim voor je.
Wat ontzettend spannend, ik kan me je onzekerheid goed voorstellen! Ik duim keihard dat ze blijven oplopen en het gewoon een eigenwijsje is die zich wat later heeft ingenesteld ♥
Hcg staat op 8. Moet nog doorgaan met medicatie tot vrijdag, maar denk dat je wel kan stellen dat de kans dat dit goedkomt, quasi onbestaand is...