Jojo...tjee he als het waar is...dan is het echt heel snel gebeurt bij je Je zou kunnen zeggen dat ik dan ook kan testen...maar nee...ik wacht liever..heel moeilijk maar zo bang dat ik teleurgesteld wordt...wordt liever later teleurgesteld Ps...ik heb me laten pendelen: nov 2008 zwanger van een meisje.. Heb vanmorgen het antwoord gezien in mn mail...maar vannacht al gedroomd! Hoe is het met stoppen met roken..hier nog steeds top! Lieve Jojo...keep me posted...jij ongeduldje! Miss ga ik je volgen met een streep...en dan gaan we echt gelijk op
Goedemorgen deze morgen, Het is nu zondag 8 uur en ben waarschijnlijk weer een van de weinigen die wakker is, hoe gek ook, maar ik moest natuurlijk testen.. Nou weer een lichte streep, ik geloof dat ik nu echt even een paar dagen ga wachten want hier wordt ik oook niet goed van Ik wil gewoon een duidelijke donkere streep, hadden jullie ook eerder lichte streepjes en later ineens donkere? @Olove, wow nov 2008 zwanger van een meisje, waar heb je dit laten doen? Ik wil het ook... En het zou inderdaad onwijs gaaf zijn als we tegelijk opgaan met een streep, enne stoppen met roken gaat nog steeds perfect! Liefs Jojo
ik denk toch echt dat je zwanger bent hoor als je weer een streepje hebt! Door al deze verhalen kan ik bijna niet wachten Ik heb sinds gister ook hel gevoelige (.)(.) en dan vooral mijn tepels! Ook droom ik heel erg veel kennen jullie dit? xxx nathascha
Ja dat dromen ken ik, hier precies hetzelfde. Ik droom zelfs van het 'zwanger zijn' en alles daarom heen haha kun je nagaan hoe diep dat zit. Probeer steeds aan mijn (.)(.) iets te voelen, pijn ofzo maar voel jammer genoeg nog niks Ik heb wel iets wat ik bij mijn 1e zwangerschap ook had: Bloed in mijn neus. Niet echt een bloedneus maar (sorry voor de details) bloedkorstjes. En ben veel moe, als ik overdag aan het werk ben, vallen mijn ogen zowat dicht. Magoed ik moet nog even een weekje wachten met testen (al heb ik er gister stiekem al één gedaan, en die was witter dan wit), dus we zullen geduld moeten hebben... Liefs Jeanine
ja ik ken het moet ook nog iets langer dan een week wachten en dat is echt irri! Ja mijn (.)(.) is echt sinds gister en ook ik heb nu al 3 keer gedroomd dat ik zwanger ben zo raar! Dat moe zijn herken ik ook hoor ook pijn in mijn buik al sinds de eisprong! Ik ben benieuwd en hoop voor je dat je zwanger bent! xxx nathascha
nog een vraagje hoe lang duurt het voodat je antwoord krijgt van die pendels en hoe moet je dat vragen?
ik kan over 9 dagen pas testen heb overal last van misselijk pijnlijke borsten pijn in me onderbuik en last van me boven benen als ik iets eet dan breekt dta me heel erg op dus nog even geduld hebben jullie horen het dan wel
@ Jojo Je hebt gestest voor nod toch? Ik testte 7 dagen voor nod, heb er daarna nog 4 testen tegen aan gegooid. Werden wel iets donkerder, maar niet veel meer. En ben echt zwanger hoor : P
@Oemhudaifa, ja ik zit ruim voor mijn NOD, ik heb nu 4 dagen achtereen getest, de 1e dag niks te zien en de dagen erna telkens heel licht streepje, echt heel lichtroze.. ik weet het echt niet meer, dus bij jou waren ze ook heel licht, heb je daar foto's van? het lukt mij niet om er een normale foto van te maken, het wordt 1 witte vlek helaas. Weet jij misschien hoe zo'n indroogstreepje er dan uitziet? en wanneer verschijnt dit? mijn lichte streepjes verschijnen zo'n beetje na een minuut of 3/4 op de test.. Liefs Denise
Jojo, ik zou toch nog maar even een paar dagen wachten nog. Wij lopen gelijk op, zie mijn banner. Ik kan ook pas over 8 dagen testen. Moet eerlijk zeggen dat ik gister, na het lezen van jouw bericht, ook een testje heb gedaan maar niks te zien. Ik test pas volgende week zondag weer, dan zit ik 2 dagen voor mijn NOD. Waarschijnlijk zit er nog niet genoeg HCG in je lichaam, daarom die lichte streepjes. Ik begrijp je onzekerheid, zou precies hetzelfde hebben hoor! Maar zou toch nog even de dagen afwachten die nader tot je NOD komen.
oke sjanie, goed idee. We lopen gelijk op en ik moet even geduld hebben, we houden elkaar op de hoogte.. ik zit in mijn 1e ronde, kan het al zo snel? liefs, maar als er nog niet genoeg HCG in mijn lichaam zit, ik heb nu 3 dagen achtereen getest, dan zou hij toch al donkerder zijn het streepje?
Tuurlijk kun je in de 1e ronde al zwanger raken. Het is mijn ook overkomen. Helaas werd het een miskraam. Wij zitten nu in ronde 3. Je HCG wordt rond je NOD elke dag verdubbeld geloof ik dus dan pas kun je eigenlijk testen. Sommige inderdaad paar dagen eerder en sommige testen pas vele dagen later positief. Zullen we gewoon allebei volgende week zondag pas weer testen? Dan heb je meer kans op resultaat. En het is zonde van je testen om er nu al wat te doen.
Ohja en ik had die keer dat ik zwanger was ook paar dagen ervoor steeds hele lichte streepjes! Ik werd er helemaal gek van en wist niet wat ik er nou mee aanmoest. Ik heb toen een CB digitale test gekocht, meteen gedaan en die gaf 'zwanger' aan. Maar zou ik nu nog niet gebruiken, daarvoor is je NOD nog tever weg en ze zijn aardig duur. (19,95 voor 3 stuks), dus die zou ik pas gebruiken als je op je NOD zit of echt pas overtijd bent.
bedoel je met hele lichte streepjes, echt heeeeele lichte streepjes? ze zijn wel lichtroze bij mij, niet grijs ofzo.. oke dan wachten we tot zondag, misschien is dat beter inderdaad, nu kost het alleen maar geld, en by the way, doen we zondag een digitale clear blue of een gewone?
Nee echt lichtroze streepjes had ik. Zo licht dat je er geen foto van kon maken. Dat heb jij toch ook? Zondag doen we samen een test, wel een gewone want dinsdag hebben we pas onze NOD. Keej? Denk je dat je 't vol kan houden tot volgende week zondag?
ik ga het proberen oke? mag het niet ieeets eerder? oke een gewonen test, welk merk? ik heb nog prediktor en clear blue gewoon liggen, oh een een kruidvat test.. ps.we kunnen ook pb sturen?
@ jojo, Ja ik zat er 7 dagen voor. Maar het kan zijn dat sommige meer hcg aan maken. Heb je verder ergens last van? Indrooglijntjes heb ik nooit gehad (ook niet toen ik niet zwanger was en mn test 24 uur nog een keer controleerde, want je wist maar nooit. Maar nee hoor...) Het lijntje was licht, maar je kon hem wel zien. Verder werd hij de volgende dag niet veel donkerder. Ook omdat je zo wie zo al erg vroeg bent. Ik durf niets met zekerheid te zeggen, maar het kan zijn dat je zwanger bent. Als er binnen de genoemde tijd een gekleurd lijntje verschijnt en meerdere malen, dan lijkt me dat stug. Een test zal toch niet zo vaak vals positief aangeven? Als je het lijntje ziet zonder specifiek het licht of de zon op te zoeken dan lijkt het toch echt positief. Wacht anders nog even, als het zo is, dan ben je het (hopelijk) over 8 daagjes ook nog wel. Succes met wachten!