Heel licht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    ps geen foto, heb er een op mn mob, maar haast niets te zien (zo licht dus)

2. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @nathascha

Dat dromen heb ik ook...niet normaal..sinds mn eisprong eigenlijk..nu ruim een week geleden..en indd die verschrikkelijke krampen al ruim een week...

Spannend allemaal

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @OemHudaifa
    ik heb last van een drukkend gevoel op mijn onderbuik, en een beetje kriebelig gevoel daarbinnen en vooral lage rugpijn. met mijn borsten is niks aan de hand, voel ik ook niks aan..
    ik vind het lastig maar misschien is het toch een ander lijntje..

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    nog iets,
    vanaf welke dag kan je een kruidvattest gebruiken, die 2 voor 5 euro?
    kan het zijn dat je op een matcare ultra wel licht posi test en op een kruidvattest niet? 7 dagen voor nod.?

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik heb ook weleens gehoord dat de vrouwen de foto in het negatief zetten zodat ze het streepje beter zien.... als je niet weet hoe dit moet kan ik het je wel uitleggen..

6. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    pfff ik ben het wachten nu wel zat maar ja moet nog volhouden snik
    Mijn klachten worden alleen maar erger mijn (.)(.)
    zijn zo pijnlijk en zelfs iets groter ook mijn buik doet nog steeds pijn al sinds mijn eisprong!
    Ik ben zo benieuwd
    xxx nathascha

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    En Jojo, heb je alweer stiekem een testje gedaan? ;)

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    uhm sjanienu, ja heb ik gedaan, vanavond met CB, weer een licht streepje, om helemaal crazy van te worden. Ik moet echt wat langer gaan wachten hoor, ik begin me af te vragen of ik die streepjes niet erin kijk hahha, nee ze staan er echt, ik zal morgen eens een fotootje gaan maken dan kunnen jullie eens oordelen, hoewel zijn ze nu nog wel betrouwbaar, het is tenslotte al een dag of 2 geleden dat ik de testen gebruikt heb, heeft het nog zin om een foto te maken?

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Wel als dat streepje er ook al stond toen je net had getest...

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    toen stond ie er ook al ja,
    als het zin heeft , ga ik even een foto proberen te maken.
    dus flits uit?

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    toen stond ie er ook al ja,
    als het zin heeft , ga ik even een foto proberen te maken.
    dus flits uit?

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Nou ben benieuwd...
    Ik heb net ook even stiekem een testje gedaan! ;)
    Heb de hele dag al een zeurend gevoel onderin me buik. Helaas nog niks te zien...

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    als het streepje er al stond is er niets veranderd dus idd nog wel betrouwbaar.....Ben benieuwd joh...en euhmm ja flitser uit.... :)

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Spannend...........!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    wil je niet ontmoedigen, maar die matcare geeft bij mij altijd een licht streepje, ook als ik niet zwanger was....ik vind het rotdingen, neem liever de kruidvat zowel de goedkope als de duurdere ben ik heeeel te vreden over.

Ook heb je wel heeeel vroeg getest, volgens mij te vroeg om positief te testen tenzij idd j ei heel vroeg is geweest.

ik hoop echt van harte dat je zwanger bent! dat is wat we allemaal willen hier, dus ik duim echt voor je, misschin dat je morgen er wel een foto bij kan zetten....

16. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    nou ik heb alles geprobeerd maar ik het lukt me niet er een foto van te maken, flits aan, flits uit,dichtbij, ver af, inzoomen, niks lukt, alleen maar witte vlekken..
    en na majkuh's reaktie, heel eerlijk van haar, begin ik te twijfelen, hoewel de CB gaf ook een lichte streep. Meiden, ik denk serieus dat ik nu eens ga afwachten tot mijn NOD, hier wordt ik heel onzeker van en elke dag erger. Ik blijf jullie volgen en als ik zekerheid heb, dus of een vette posi test of ongi, laat ik het uiteraard weten!
    Jullie horen van mij!

Liefs Jojo23

17. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Jojo23

Ik heb ook een test gedaan vanmorgen ( kruidvat..met een pipetje ) en binnen 2 min verscheen er een lichte streep die steeds zichtbaarder werd..Ik denk dat ik zwanger ben!
    Morgen doe ik er nog 1...en als die ook positief is...dan die van CB Digitaal waarop staat zwanger..want mn vriend vind het maar raar die lichte streep..terwijl ik zei een streep is een streep :)

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Dames, ik heb het gevoel dat het deze maand raak is! Soms heb je wel eens zo'n voorgevoel he?
    Moet helaas nog 6 dagen wachten met testen (nou ja, heb er al wel stiekem 2 gedaan :p maar nog niks geen streepje te bekennen.)
    Ik heb sinds gister een zeurend gevoel in me buik, had vanmiddag steken in mijn lies, werd duizelig, vaak plassen en een beetje bloedkorstjes (sorry voor de details) in mijn neus, ben erg moe en brandend maagzuur.
    Maarja je lichaam kan je ook goed voor de gek houden natuurlijk.
    Mijn vriend heeft ook zo'n voogevoel...niet vanwege de symptomen want die weet hij allemaal niet eens maar gewoon zijn gevoel.
    Had hij de 1e keer dat ik zwanger raakte ook.
    Helaas werd dit een mk. OOOOOH waarom duren die dagen steeds zo lang? Normaal als je een week vakantie hebt vliegt het voorbij en nu lijkt deze week wel een eeuwigheid te duren. Bah!

@ Olove: Van harte gefeliciteerd! :D

19. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja erg he ik moet ook nog lang wachten terwijl mijn lichaam overloopt van de symptomen :D :(

Echt irri maar ja duim nog steeds voor iedereen en hoop dat ik over een week ook mag zeggen dat ik zwanger ben :D

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Nathascha, wanneer kan jij testen? Ik 11 nov.
    En welke symptomen heb jij allemaal?
    Spannend he? We worden gewoon met z'n allen zwanger deze maand! :D

Deel Deze Pagina