hoi ik kan ook rond de 11de testen maar ik denk dat ik het zondagochtend gewoon doe als ik het vol kan houden Mijn symptomen zijn Misselijk pijn in buik sinds paar dagen na eisprong, slecht slapen en veel dromen! al een paar dagen pijnlijke borsten vooral tepels en sinds vandaag harde en opgezette borsten! En ook ik sluit me erbij aan WE ZIJN GEWOON ZWANGER hihi xx nathascha
Echt te spannend allemaal als ik dit zo lees. Mijn NOD is aankomende vrijdag en kan echt niet wachten. Heb al een paar testen gedaan. Matcate Ultra 6 dagen voor NOD heel lichte streepje. Heeeeeeeel licht he. De testen die ik deed de dagen erna, etos pipet, dipstickje, etos extra gevoelige test, gaven weer helemaal niks aan. Echt duidelijk negatief. Dus ik wacht ook eventjes af... Ben erg benieuwd
hoi meiden ik weet dat dit geen relatie forum is Maar heb toch effe wat steun nodig! Blijkbaar vindt mijn man het niet zo leuk dat we nog een 2de kindje krijgen en het gevolg heel veel ruzies tot vanavond dat ie me op de grond gooide en 1 keer vol uithaalde met zijn vuist maar nog net niet sloeg nu is ie bij me weg en wil scheiden Ik zit er echt helemaal doorheen en weet ook echt niet meer wat ik moet doen xxx nathascha
Jeetje Nathasha wat heftig! Ken de hele voorgeschiedenis niet,maar dit klinkt niet goed. Ik hoop dat het goed komt met jou en je kindjes. Heel veel sterkte. Liefs, Catje
ja dank je ik hoop ook dat het goed komt! Hij had al gezegd dat als ik het niet weg laat halen dat ie dan bij me weg ging maar ik kan dat gewoon niet en doe dat ook zeker niet! Het lijkt wel of ie gewoon geflipt is! Lullige is nog dat net de poort open stond en dat mijn hond weg is gelopen heb mijn man gebelt maar die zegt moet je zelf maar gaan zoeken maar ik heb hier mijn zoontje op bed liggen en ga echt niet weg logisch toch en jammer genoeg zijn we net verhuisd dus mijn schatje vind nooit de weg hier
Wat een rot situatie! Kan je het huis niet goed afsluiten en buitn even roepen naar je hondje? Het is ook zo koud nu buiten. Ach god, fijne nacht zal jij niet hebben. Hopelijk bedenkt je man zich en kotm hij straks terug met je hond.
hoi hoi mijn hond is gelukkig vanzelf thuis gekomen net als mijn man en hoop ook echt dat het goed komt in ieder geval bedankt dat ik mijn hart kon luchten hier
ik heb net toch een test gedaan omdat ik echt niet meer kon wachten en tot mijn schrik stond er toch echt een streepje! Wel heel licht maar hij was wel positief xxx nathascha
gelukkig Natascha, dat ze allebei weer terug zijn! Gefeliciteerd dat je posi hebt getest! weet je man het al? Liefs Jojo
nee die ligt nog te slapen maar had hem wel al verteld dat ik bijna 100 procent zeker wist dat ik zwanger was maar goed ik vertel het zometeen en hoop dat de reactie meevalt maar jammer genoeg dat zal wel niet Hij heeft al gezegd dat hij het niet wil en dat ik het anders maar weg moet halen maar dat is erg tegen mijn principes en geloof! Ik vind hij was er zelf bij toen ie seks met me had zonder iets dus ik heb het niet alleen gedaan toch
Hey Nathascha Ik las even je vervelende berichtje over je man. Mag wel zeggen dat hij super onredelijk is he. Als hij geen kids meer wil dan moet hij middelen gebruiken om dit te voorkomen. Vind het weer echt een hele makkelijke vent zoals hij zich uit. "ik wil het niet dus jij haalt het weg of anders" Nou de vellen voor hem dan had hij maar niet de vent uit moeten hangen en de verantwoording bij jou moeten leggen. Ik wens je heel veel sterkte de komende periode want als je test positief is dan komt hier vast nog wat achteraan. Succes meid.
dankjewel ik vind het ook echt heel gemeen! maar ik blijf bij mijn standpunt en laat me zeker niet dwingen tot iets wat ik zelf niet wil ik vind zoiezo dat ie er zelf bij was en er anders zelf ook iets aan had moeten doen! hopelijk accepteerd hij dat en gaat ie het alsnog wel leuk vinden al zal dat wel effe duren denk ik ik vind gewoon dat ie er heel makkelijk over denkt ik bedoel dat kan je toch niet van iemand verlangen?! ik ben in ieder geval heel erg blij en gelukkig heb ik de steun van mijn moeder die ook heel blij is voor me en ik ben 1 maandje later uitgerekend dan mijn zus dus dat is ook heel leuk! ik zie wel wat er gebeurt als ik het hem vertel en hoop dat het niet zo extreem is! xxx nathascha
nou meiden ik heb het net verteld en zijn precieze worden waren dat ik zijn leven heb verneukt Aardig he maar ja ben echt blij dat jullie me steunen bedankt hiervoor! xxx nathascha