Heel licht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    waaaaaaaaaaaat? zeg hij dat, damn,,, dat vind ik erg voor je meid!
    is hij wel blij met je zoontje, jawel toch zeker?

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Natascha,

Wat een verschrikkelijke reactie zeg. Dat is niet wat je wilt horen natuurlijk.

Hoop dat hij nog bijdraait.

Liefs

3. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja hij is blij met ons zoontje maar ook toen ik hem toen vertelde dat ik zwanger was reageerde hij ook zo alleen iets minder heftig maar toen wou hij ook dat ik het weg liet halen :( :(
    Nu zei hij vorige keer heb ik rekening met jou gehouden en nu moet je dat voor mij doen echt bah gewoon wist niet dat hij zoooo ongevoelig kon zijn snapt ie nu echt niet dat ie dat niet van me kan verlangen?

Ik begrijp er echt niks van! :( :(

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    je zou denken dat zijn liefde voor zijn zoontje (en jou) hem nu tot andere gedachtes zou brengen. Aan zo iemand heb je niets. Helemaal niets.

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Natascha, hebben jullie er dan wel samen voor gekozen om nog een kindje te krijgen? Als hij dat niet wilde, dan kan ik me voorstellen dat hij boos is.

Maar goed, dat praat nog zijn reactie en manier van praten en doen niet goed.

Liefs

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Voorstellen dat hij boos is oke, maar zijn reactie is alles behalve oke. Een vrouw moet je niet zo behandelen en zeker niet een zwangere vrouw. Woedend of niet, dan beheers je jezelf maar.

Binnen een huwelijk ga je met respect met elkaar om en tussen een man en een vrouw moeten tederheid en barmhartigheid zijn. En tuurlijk kun je een keer ruzie hebben, maar de manier waarop dat zich uit of waarom dat is ook belangrijk. Bovendien vind ik een van de meest erge dingen die je kunt zeggen is, ik wil scheidden, alsof het niets is.

Gelukkig heb je veel steun aan je moeder, leun daar maar lekker op. Heb je nodig meid, en hopelijk komt het allemaal goed.

7. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    nee hij wou geen kind meer maar hij wist dat ik geen pil slikte en hij wou toch die ene keer seks zonder iets ik ook hoor en hij weet dat het mij niks uit zou maken nog zo'n wondertje dus vind het gewoon ook zijn eigen schuld hoor

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Ben ik het volledig mee eens hoor. Dat was ook wat ik wilde zeggen met mijn opmerking dat het zijn manier van doen niet goed praat.

liefs

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Meis, ik heb het niet over schuld hoor. Hij was er ook bij en wist heel goed waar hij mee bezig was mag je hopen.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

Liefs

10. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ok ja ik hoop het ook want zoveel stress kan ik er nu ook niet bij hebben!
    Maar ja ik hoop gewoon dat ie weer snel normaal tegen mij gaat doen!
    We zulllen zien xxx nathascha

11. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    nou ik sta helemaal perplex ik weet het ook echt niet meer mijn man zei gewoon glashard dat je maar een miskraam krijgt :( :( :( :(

Ik snap echt niet waar hij mee bezig is maar ja zal wel zo moeten :(

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Nou jaaaaaaaaaa zeg! Dit kan hij toch niet serieus menen? :confused:
    Ooh, wat zal ik dat ventje van jou eens graag een lesje willen leren zeg!

13. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja hij is nu weg en ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij dat echt meende maar dat zegt ie niet hij zegt alleen dat ik geen rekening met hem hou als ik het hou dus heb ik hem maar even uitgelegd dat ie dit niet kan maken en dat ie nog steeds respect heeft te tonen!
    Hij is nu werken dus ben benieuwd of ie vanavond nog thuis komt? :( :(
    Ik begrijp er ook echt helemaal niks van

14. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Jeetje wat een benauwde situatie....
    Ik hoop dat jullie hier samen uit kunnen komen. Anders zuk je toch echt voor jezelf moeten kiezen en zeker niet iets doen waar je spijt van krijgt of wat tegen je gevoel en geloof is.

Sterkte en wij zijn gewoon hier....

X-je

15. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Ja dat begreep ik uit de reactie ook ; )

maar ik was gewoon even zo gefrustreerd. Ik lees vaker dit soort, of ergere verhalen, op dit forum en dan kan ik zo kwaad worden.

Waar zijn we mee bezig denk ik dan...

Diep diep triest vind ik het dan.

Hoe dan ook is een kind een geschenk, die vele mensen nooit zullen ontvangen. Als ze daar nou eens aan dachten...

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Nou inderdaad! Het is gegeven, je neem geen kinderen enz. Je krijgt ze als je het geluk mag hebben!

Hoop dat je man toch thuiskomt en dan bijgedraaid is Natascha.

liefs

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    meis, wat doe je in godsnaam bij zo'n vent?
    Ik krijg het idee dat hij sowieso geen lieverdje is..en hij zal vast niet enkel over dit onderwerp helemaal doordraaien?

Misschien is het tijd eens na te denken of dit wel een juiste man voor je is?

18. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja ik hou gewoon heel veel van hem!

Maar ja hij heeft wel al sorry gezegd voor wat ie gezegd had!
    Nu is het alleen nog de vraag of ie normaal gaat doen over de baby

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    waarom zorg jullie niet samen voor anticonceptie als je weet dat je man er echt niet blij mee zal zijn als er nog een baby bij komt.
    Als hij bij de eerste al zo reageerde......pfffff ik weet het niet hoor, maar is niet echt leuk voor de kinderen dat ze eigenlijk helemaal niet gewenst zijn door hun vader.

maar gelukkig hou je heel veel van hem, dat maakt een hoop goed :oops:

20. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ik was gestopt met de pil omdat ik er echt ziek van werd en hij wist dat ik wel nog een kind wou!

Hij koos er zelf voor om seks te hebben zonder iets dus wrm zou ik dat dan tegenhouden maar ja ligt ingewikkeld!

bij de eerste reageerde hij idd zo maar na de eerste echo was ie helemaal bij gedraaid ik hoop dat hij gewoon even uit moest razen en zometeen toch ziet hoe mooi het is!

Maar ik zal nooit vergeten wat ie heeft gezegd en gedaan maar dat is logisch :( :(

Deel Deze Pagina