Heel licht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik vind je een beetje naief..
    En misschien interpreteer ik het echt helemaal fout..maar ik heb het idee dat dit tweede kindje heeeeeeeel gewenst is bij jou. En misschien ook eigenlijk wel hoopte dat het raak zou zijn?

Dat is eigenlijk niet eerlijk als je weet dat je man geen tweede kindje wou/wilt. Zoiets beslis je samen. Jij bent dan wel degene die het draagt..maar ook hij wordt nu weer vader. En hij moet ook een keuze in dit alles hebben.

Ik vind zijn gedrag zeer onredelijk..en vraag me dan ook echt af hoe oud hij wel niet is..hij komt me erg kinderachtig en agressief over. Het komt bij mij ook over alsof hij een beetje problemen heeft om zijn agressie in controle te houden.
    Hoop dat hij tegen je kindje wel leuker en liever is.

(alle vrouwen die als stront behandelt worden door hun vent zeggen 'maar ik houd zooooooo veel van hem'. soms is liefde niet genoeg)

2. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja ik ben heel blij met de zwangerschap alleen was het zeer zeker niet gepland en voel me een beetje aangevallen door jou!

Wij hebben seks gehad tijdens mijn menstruatie en dachten beiden dat ik niet zwanger kon worden!
    Blijkbaar kon dat wel en hebben we ons vergist !

Mijn man wou idd geen 2de kind en wist dat ik dat wel wou hij zelf wou het zonder condoom doen dus dat ik nu naief word genoemd en dat het niet eerlijk voor hem is slaat nergens op
    Hijzelf wou dit en wist dat er een hele kleine kans bestond op zwangerschap dus hij heeft er zelf voor gekozen en ik ben degene geweest daarna die heeft gezegd om het niet meer zonder te doen vanwege zwanger schap dus dit vind ik echt niet eerlijk

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik vind je naief doordat je je zo laat behandelen door je man!
    Niet omdat je zwanger bent geraakt.

4. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja ok maar het gaat me om dat je zegt dat het voor hem niet eerlijk is terwijl ik hem er daarna nog op gewezen heb dat ik zwanger kan worden enzo

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Moet ook zeggen dat ik je reactie heel erg aanvallend vind, over jezelf beheersen gesproken...

Soms heb ik ook zin om iemand eens te zeggen wat ik ervan vind, maar dan houd ik me toch in. Ik help er namelijk niemand mee, dus beheers ik mezelf.

inchaAllah vat je het niet verkeerd op zuster, want ik bedoel het namelijk niet verkeerd.

Verder ben ik wel oneens met jou over de reactie dat hij een keuze moet hebben in dit alles. Hij had een keuze. Zo wie zo heeft Allah subhana wa thala het zo voor hun beslist.

Is ook wel erg makkelijk, wel de lusten niet de lasten (niet dat een kind een last is, maar je zal vast wel begrijpen wat ik bedoel)

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wanneer is je NOD natascha? Zou er een kans in kunnen zitten dat de test vals positief was?

Want de kans is inderdaad erg klein dat je zwanger bent geraakt van 1 x onbeschermde seks tijdens je ongi.

Liefs

7. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    nee vals was ie niet :) :D Ik heb alleen een hele vroege eisprong gehad :D
    we hebben 2 keer seks gehad en weet zeker dat ik zwanger ben hoor! :D

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik dacht dat je 1 x onbeschermde seks had gehad?

Nou goed, ik hoop dat het beter zal gaan met jullie. Ik vind alleen wel dat je vriend/man zijn agressie onder controle moet houden. En als ie dat niet kan, zou ik mij ten zeerste afvragen of je daar wel moet blijven met straks twee kleintjes.

En achteraf sorry zeggen is natuurlijk heel makkelijk. Je had wel ontzettend naar kunnen vallen en iets kunnen breken of wat dan ook toen ie je duwde.

Succes meid.

Liefs

9. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    moet ik wel toegeven nu ik er over nadenk zo is het bij mijn eerste zwangerschap ook gegaan!

maar goed mijn man wist dat gewoon en vond het niet zo leuk dat ik er op aangevallen werd net snap je vooral omdat ik dat ook gezegd heb tegen hem gelijk dus ja!
    Het was zeker niet gepland maar als je dan weet dat je zwanger bent ja sorry dan kan ik niks anders dan er heel heel heel blij mee zijn!
    Als mensen dat verkeerd opvatten sorry daarvoor!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    meid ten eerste van harte gefeliciteerd
    en ten 2de ga aub weg van zon gozer want je kan echt veel beter.
    Want liefde alleen is niet genoeg .Hij behandelt je als vuil en doet je lichamelijk pijn dat klopt gewoon niet.
    Als hij echt geen kids wou dan had hij een condoom om moeten doen of had je een morning after pil moeten nemen.
    Lekker makkelijk hoor de vrouw de schuld geven.

Je hebt nog een leven lang voor je en ik ben bang dat dit pas het begin is van alle ellende hoe hij tegen je doet.

En ik val je er niet mee aan ik wil juist dat je nu lekker kan genieten vh zwanger zijn en van je andere kindje zonder dat je zon L*L moet beschermen en jezelf meot verdedigen.

Kom voor jezelf op en heb respect voor jezelf .

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb haar ook helemaal niet aangevallen.
    Ik zeg gewoon waar het op staat.

Ik vind het gedrag van die man niet normaal. En je kunt beter iemand voor je hebben die zegt dat je het niet moet accepteren dan iemand die zegt dat het wel weer goed komt.
    Zulk agressief gedrag komt niet voor in een gewone normale en gezonde relatie.
    Ik heb dat alleen aangegeven voor je eigen bestwil. Niet om je aan te vallen of gemeen te doen.

En ja ik merk dat je het echt heel erg graag wilt. En als je weet dat hij het absoluut niet wilt..en als je weet dat het bij de eerste keer ook zo was gegaan dan had je (maar hij ook!) beter na moeten denken.

Het is niet de schuld van enkel een maar van allebei.

12. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja en dat is het punt waar ik het niet mee eens ben want ik wil dit kindje wel heel graag en dat wist hij ook

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja okey je kunt het wel heel graag willen..maar als een ander niet wilt heb je niet veel te willen.

14. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    sorry hoor en snap ook niet zo goed wrm jij zo doet dit was zijn eigen keuze en niet die van mij hij kiest ervoor om geen rubber om te doen niet ik! :confused:

15. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    en ik denk dat ik namens bijna iedereen (vrouw) spreek dat als je eenmaal weet dat je zwanger bent dat je super blij bent met zo'n wondertje in je lijf!
    En ik laat het niet weghalen omdat hioj het nooit heeft gewild hij was er zelf bij dan had ie maar beter na moeten denken

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ik denk dat je me verkeerd begrijpt.

Ik bedoel niet dat je het nu weg moet halen (daar ben ik zwaar tegen!) ik bedoel dat stel je zou niet zwanger zijn..dan kun je wel nog zo graag een kindje willen..maar als de ander dat niet wilt..dan is het gewoon over.

Ik heb het dus niet over het feit dat je nu eenmaal zwanger bent.
    Natuurlijk moet je nu blij zijn. Althans..ik zou ook blij zijn.

17. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    jah en ik weet wat je bedoelt als de een het wilt en de ander niet dan is er niks aan te doen maar het was zijn keuze om het zonder te doen dus is het zijn eigen schuld en jij zegt tegen mij dat het niet eerlijk tegenover hem is dat bedoelde ik dat vind ik nergens opslaan!
    Hij heeft zelf een keuze en die keuze was geen rubber dus had ie kunnen weten!

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    daar ben ik het wel met je eens alleen hoe hij je behandelt omdat hij het niet wilt is niet goed vooral het lichamelijke gedeelte vind ik heel ernstig .

19. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja hij zegt dat ie het niet meer zal doen en ik heb gewoon gezegd als het nog 1 keer gebeurt dan kan ie zijn spullen pakken

20. Ongelooflijk dit! Het is maar goed dat ik niet zo vaak op deze site kijk...
    Wat een triest verhaal! Ik vind het echt heel erg dit! Geen condoom gebruiken... Op de grond geduwd door je man... Net aan een klap met de vuist gemist... Je hebt mijn leven verpest... Dan kan hij z'n spullen pakken..

Ik wens jou en je kindje het allerbeste, maar dit is niet normaal...

Deel Deze Pagina