ja ik ben er ook echt niet blij mee maar wil het gewoon nog aan kijken en hem een kans geven voor ons en mijn zoontje en babytje in mijn buik
Hem de kans geven om je nu wel raak te slaan? Dit had nooit mogen gebeuren! Ik wil alleen maar het volgende tegen je zeggen aangezien ik het idee hebt dat onze verhalen niet goed bij je aankomen en je bepaalde dingen anders ziet. Denk goed om jezelf en je kinderen! En ga hulp zoeken als je wordt uitgescholden/geduwd of geslagen. Dit is geweld en is NIET oke!
als aller eerst...sterkte... als een man 1 maal slaat slaat hij nog wel vaker ook hoor... ik heb het hele verhaal vanaf het begin gelezen ... en ik snap sommige hun reactie ook wel... dat als je nog niet zwanger zou zijn maar wel super graag een 2e wil en je man niet...dat je niet zomaar zwanger kan gaan worden dat is een beslissing van 2... en wat ik ook raar vind is dat je je eisprong tijdens je menstruatie heb gehad...maarja kans is mogelijk waarschijnlijk.... tenslote als ik alles zo lees...neem je het wel heel erg op tegen jezelf en voor je man.... de mensen hier bedoelen het goed... En tuurlijk kan er ook afentoe iets gezegt worden wat jij totaal niet wil horen... maar dan zeg ik op me beurt zet het dan niet hier neer... ze bedoelen het allemaal goed voor je kan er niks negatiefs uit halen... maar ik wens je alle succes toe en zoals iedereen hier bijna zegt : Ga nadenken wat je wil want zo een man is niet goed voor je...al hou je nog zoveel van hem...agressie in een relatie is een NO-Deal!....kan gewoon niet! want dat zal nooit stoppen... Nou meid succes! Gr. Jacq
@ Topicstarter, Het is misschien niet jouw schuld dat je zwanger bent geraakt. Dat is de schuld van niemand vind ik. Hij verwachtte het niet en het onbeschermd vrijen was zijn beslissing. Je geeft aan de ene kant je man de schuld en aan de andere kant verdedig je hem. Dat is voor ons heel verwarrend. Het is alleen maar goed dat je voor je gezin opkomt, want vind ook niet dat we er veel mee te maken hebben. Maar als je het op een openbaar forum schrijft, dan betrek je ons er wel degelijk in. En die vrouw aansporen om bij haar man weg te gaan, aan iedereen die dat doet, makkelijk praatjes. Denk dan eens aan de kinderen, zonder pappa en moeder alleen. Er zijn altijd nog andere opties, zoals therapie en/of relatiebemiddeling. Misschien valt het allemaal nog te behelpen. We weten niet eens of hij (hiervoor) ook heeft mishandeld. Zijn we dr met zn allen bij geweest? Wees een voorzichtig met het advies dat je geeft. Natuurlijk vind ik het ook belachelijk, maar je moet verder kijken dan je neus lang is. Scheidden, daar wordt een mens en kind ook niet gelukkig van (tenzij de situatie echt niet meer te houden is) Bovendien zou ik wel willen zien wie dan zn spullen zou pakken. Als je als persoon in zo een situatie eenmaal zit (getrouwd en 1 kind) dan ben je gewoon ook emotioneel aan iemand gehecht. Dan zeg je niet zo gemakkelijk, de groeten. En ja haar man zei het, maar hij komt wel steeds terug of niet? Sorry bedoel het absoluut niet verkeerd naar wie dan ook, al zal het vast zou over komen. Maar ik vind dat er gewoon te makkelijk over gesproken wordt. En dat kan ik mij goed voorstellen, want ik denk in het eerste instantie precies hetzelfde (wat naief, wegwezen, blabla). Maar als je er verder over nadenkt, dan is het allemaal makkelijk gezegd dan gedaan. Ik hoop dat we allemaal beseffen hoe gezegend we wel niet zijn met onze gezinnen (heb het over de 'gelukkige' gezinnen, en je bent zo gelukkig als je je voelt) Hoop dat er wel veel kindjes op dit forum geboren worden met ouders die ze graag welkom heten!
Ik zou beter moeten weten? excuse me? ken je mij ofzo? En waarom moet ik dan ook maar zelf gaan bedenken? En ik val niemand aan. Ik uit enkel mijn mening. Ik kan alleen iemand aanvallen als het mijn intentie is om aan te vallen. Mijn intentie is enkel om te zeggen wat ik er over denk. Een man die zijn vrouw zo behandelt, doet dat echt niet enkel een keertje hoor. Maar goed. Ik denk dat er genoeg over gezegd is. het is niet mijn intentie om een discussie te gaan voeren hier. en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan.
Heb mn reactie al gewijzigd alvorens jij had gereageerd, ik weet niet of je dat kan zien. Vond het achteraf gezien namelijk ook niet nodig om te reageren op je. Mn excuses
Zo, ik heb het hele verhaal eens gelezen en ik vind het diep en diep triest! Hoe simpel er over gedacht wordt! Ik wil een kind, hij niet, lekker geen condoom --> kindje! Het gaat hier om kinderen, LEVENDE WEZENS! Ik kan hier echt ff niet bij. Sorry hoor.
ja en ik heb al vaker gezegd dat het kindje heel gewenst is en zooo makkelijk denk ik er helemaal niet over ik zocht gewoon een beetje steun en vind het jammer dat ik nu zo aangevallen word! Ik denk er zeker niet makkelijk over en dit is dus niet bewust gebeurt niet door mij en niet door mijn man en dat gevoel krijg ik nu wel dat mensen dat denken en dat vind ik heel erg jammer
Lees je eigen verhaal eens terug dan, meis. Dan komt het echt over (bij mensen die jou en je man niet kennen), dat je dankbaar gebruik hebt gemaakt van het feit dat mannen voornamelijk met hun p*k denken als het "gezellig" wordt en niet erg rationeel. En jouw man is daar dus ook zo een. Jij vraagt hier steun, maar kunt er niet tegen als mensen een andere mening hebben als waar jij naar zoekt! Das niet helemaal eerlijk he. Heb je je man nog gesproken vanmorgen? En hoe wil je het nu aan gaan pakken dan?
ik vind het gemeen dat er word gezegd dat ik dankbaar gebruik ervan heb gemaakt terwijl ik al heb verteld dat we allebei dachten dat ik niet zwanger kon raken tijden de menstruatie! Dus we dachten dat allebei! En tussen mijn man en mij is alles goed en zijn heel blij met de toekomstige baby en vind het zeker niet leuk dat ik zo word afgeblafd want het is gewoon per ongeluk gegaan
dames gaat dit niet een beetje offtopic? jullie zitten zo een topic van een ander te "verpesten" dacht dat t hier om jojo ging die heel een heel licht streepje had? begrijp me niet verkeerd.. vind het verhaal echt triest en wil je dan ook sterkte wensen met alles. maar misschien kan je dan een eigen topic openen? liefs marieke
ik heb t niet over dit forum natasha maar over dit topic.. ik begrijp heel goed dat jij je verhaal wilt vertellen en daar heb je net zoveel recht op als een ander.. en ik heb t over iedereen die hier offtopic gaat en niet alleen tegen jou. ik vind het alleen vervelend voor de ts dat t verhaal opeens een heel andere wending heeft gekregen.. snap je
meid van harte dat je zwanger bent! maar je praat wel met 2 kanten eerst zeg je we dachten dat ik niet zwanger kon raken tijden menstruatie! en dan zeg je weer over je vriend daat zijn schuld is dat hij geen rubber wou om doen en dat hij wist dat er eeen kleine kans was om zwanger te raken maar dat doet er niet aan toe ! maar waarom laat jij je zo behandelen slaan gaat er bij mij niet in hoor echt niet! ik zou zeggen denk goed na of je kinderen met dit agressie wilt opvoeden sterkte meer kan ik niet zeggen
@mariek1610, heb dit topic ooit geopend maar moet inderdaad goed zoeken om te kijken waar het nog over een licht streepje gaat!
ik wil niet veel zeggen maar mijn man heeft me NIET geslagen en dat heb ik ook niet beweerd! maar heb geen zin meer om daar over te praten