Heel licht

Discussion in 'Zwanger worden' started by Samba25, Nov 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    (we gaan maar weer verder waarvoor dit topic eigenlijk geopend was...)
    Ik loop gelijk met Jojo, maar nog geen streepje te ontdekken :( Begin steeds meer verschijnselen te ontdekken haha. Keek straks (doe ik wel 10.000X per dag) naar me boobs en zag tot mijn verbazing blauwe aders lopen op en rond mijn tepelientjes.
    Meer mensen hier ervaring mee die later positief hebben getest? Ik wordt GEK van de spanning! :confused:

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Wat een verhalen hier zeg jeetje haha !
    Maar Natascha, het is allemaal heel erg wat er gebeurd is, maar niemand valt je hier aan hoor !
    Als je een reactie neerzet hier weet je gewoon dat je niet de reactie krijgt die je heel graag wilt horen, meiden geven hier hun mening!

Ik zou goed gaat praten met je mannetje hierover.. En over dat slaan, hij wilde je WEL slaan, en dat heb je wel beweerd.. En dan is ook al niet normaal ( vind ik ). Ik hoop echt dat alles goed komt voor jullie, en dat jullie samen van je kleine kunt genieten !

En waar het begonnen is, Jojo HEEL VEEL SUCCES :) !

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi meiden,

@butterfly26, dank je wel! We gaan ervoor!

@Natascha, ik sluit me bij butterfly aan, hoop dat jullie, ondanks alles heel gelukkig worden samen met jullie wondertjes, vergeet niet dat dit wondertje een gift is, het is voorbestemd voor jullie, denk daar aan!

@sjanie:

Je bent niet de enige hoor, kijk ook 10000 keer per dag overal naar, begin steeds meer dingen te zien, maarre vanmorgen nog wel een nega test...
    wanneer ga jij weer testen sjanie?

Liefs Jojo

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    1 ding en dit is niet aanvallend bedoeld... hij is niet de enige die beslist of hij een condoom gebruikt of niet! dat moeten jullie samen beslissen...
    dan had je moeten zeggen jij wilt geen kids meer, rubber om en anders geen sex voor jou mannetje....

maar goed, ik wil je wel veel succes wensen en hoop dat je een gelukkig en gezond beebje op de wereld mag zetten meid :D

Kus

5. nathascha

nathascha Actief lid

May 19, 2007
    218
    0
    0
    ja en ik kan het blijven zeggen we dachten allebei dat ik niet zwanger kon worden!
    maar goed ik heb gewoon geen zin om me te verdedigen terwijl ik niks fout heb gedaan ik ben superblij met het 2de kindje en mijn man heeft het nu ook geaccepteerd!
    Ik wil voor de rest ook alleen maar mijn vreugde delen omdat ik zwanger ben en hoop ook dat dat ene nu afgesloten is want ik was er bij mijn man was er bij en nu krijgen we een 2de wondertje iets waar ik heel erg trots op ben

xxxx nathascha

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    jojo, ik ben ontzettend benieuwd of je al een dikker streepje kan bespeuren!

7. nathascha

nathascha Actief lid

May 19, 2007
    218
    0
    0
    jojo heb je geen 1 keer meer posi getest?
    Je had wel posi met matcare toch?
    Ik ben benieuwd!
    xx
    We hebben trouwens al een leuk idee om het te vertellen aan de fam. mijn zoontje krijgt een truitje met ik wordt een grote broer aan!
    Kijken hoe lang het dan duurt voor ze het lezen hihi!
    xxxx nathascha

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    HI allemaal,

Helaas vanmorgen nog geen dikker streepje, vermoeiend he, en dat wachten wordt je zo beu, maar daar weten jullie alles van toch? ;)
    En inderdaad de 2 licht posi testen waren van Matcare, dus of deze nou gewoon vals waren, zou ook nog kunnen, deed vanmorgen trouwens een CB digitaal, gaf niet zwanger aan, maar als je die test er zeg maar weer uit schiet met Eject, zag ik op het testveldje van het teststaafje een controle streep blauw en daarnaast weer een licht streepje, deze was duidelijker al mijn vorige, dus mijn vraag is eigenlijk bij die digitale test, mag je zeker niet naar het testvenstertje op het teststaafje zelf kijken?
    Want het kan natuurlijk zijn dat er wel iets HCG gevonden is maar nog te weinig voor CB digitaal, jeetje misschien maak ik wel heel weinig HCG aan, kan ook nog natuurlijk en test ik pas over 3 maanden posi, hahhaa!
    Liefs Jojo

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    jojo echt absoluut niet verkeerd bedoelt..maar waarom wacht je niet gewoon met testen? je hebt nog drie dagen tot je nod?
    Probeer gewoon een paar dagen geduld te hebben.
    Ik zelf heb zelfs pas 7 dagen na mijn nod positief getest..daarvoor was ie steeds negatief. en testte pas positief met de digitale CB.

je kunt je wel elke dag helemaal gek testen maar geen streep is geen streep. wacht 5 dagen en doe het dan nog een keer.

10. nathascha

nathascha Actief lid

May 19, 2007
    218
    0
    0
    ja ook is het zo dat CB wel meer HCG nodig heeft he!
    Ook ik test nu alleen positief met matcare maar ben toch echt zwanger!
    Ik zou idd wachten tot je nod en anders toch nog een keer met matcare om te kijken of ie daarop duidelijker is geworden!

XXX nathascha

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    @Allahinkullu

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik ga vanaf nu ook wachten, zonde van het geld bovendien!
    Weet iemand toevallig of je ook adertjes op je borsten krijgt als je niet zwanger bent, ik bedoel krijg je dit normaal ook tijdens je menstruatie, het is me nooit opgevallen geloof ik, heb het nu wel namelijk.
    Enne ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt hoor ;)
    ik ben gewoon een miss ongeduld!
    Ik ga dinsdag weer testen, 1 dag na mijn NOD, is dat een goed idee?
    Liefs Jojo

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Allereerst wil ik even zeggen dat ik vanmorgen ongi ben geworden... :(
    Bah ik baal er zó van! Had echt een voorgevoel dat het deze maand raak zou zijn, ook ivm al mijn kwaaltjes. Nou ja niks aan te doen, we gaan vrolijk verder...

Jojo, ik had gister ook adertjes op mijn (.)(.), echt duidelijk te zien.
    Nou ja je ziet het resultaat haha.
    Denk je echt dat je tot dinsdag kan wachten? ;) Heel veel succes meid, ik hoop dat je lekker zwanger bent! :)

Liefs Jeanine

13. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    hey sjanie,,
    he wat jammer nou zeg, je lichaam kan je aardig voor de gek houden he!
    Dat zal het bij mij ook wel zijn hoor, maar ik hou hoop en ga maandagochtend weer testen en dan zie we het wel weer.
    Waarschijnlijk is mijn lichaam aan het ontpillen en zullen daar de verschijnseltjes wel van zijn denk ik!
    Maar goed, je weet het nooit he!
    Er zijn er ook zat op dit forum die wel in de 1e maand zwanger waren, dus alles kan!
    Voor jou hopelijk de volgende ronde wel geluk!
    Ik duim voor je..

Liefs Jojo

14. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja ik was ook gelijk de 1e ronde zwanger, helaas werd dit een mk.
    Bah mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden.
    Ik ga ook niet meer van kwaaltjes uit de volgende keer.
    Hoeveelste ronde is dit bij jou/jullie?

15. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    @sjanienu1
    Dit is pas de 1e ronde dus nog geen zorgen...
    Maar toch, het zou zo leuk zijn, ik ga in december naar mijn broer, hij woont in Thailand, ik zou het hem dan zo graag vertellen, ik zie hem maar 1x in het jaar en het is veel leuker om het persoonlijk te doen...
    maar dat hebben we niet voor het zeggen he?
    We wachten rustig ( pfff niks rustig) af ;)
    Liefs jojo

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Zou idd helemaal te gek zijn als je het je broer persoonlijk kan vertellen!
    Maja net wat je zegt...we wachten rustig af ;) Nou ja ik wacht wel af...maar niet rustig! :p

Share This Page