ff een heel aantal vragen... maar had eergisteren al een zeurend gevoel in me buik en dacht dat teon me ei is geweest {2dgn geleden} maar ik heb het nog af en toe én nog steeds vruchtbaar slijm.... ik snap er geen sodejuu van.... ben ik nu nog steeds vruchtbaar? is me ei al geweest? hoe zie zo''n patroon eruit? mijn 1e cycl was 27 dgn, de 2e op dag 26 oud bloed en dag 28 geloof ik echt ongesteld....
FF over dat vruchtbaar slijm......ik weet niet of ik dat ooit gespot heb. Maar als je veel geklust hebt de afgelopen tijd zou het dan geen klusresten kunnen zijn wat je hebt? Voor de rest weet ik het niet meis, ik weet nooit wanneer mijn ei is, daarom klussen we deze maand gewoon elke dag, en is het niet raak dan ga ik een keer ovu testen gerbuiken. Ik denk dat niemand je uitsluitsel kan geven, want niemand kan vanaf hier zien of jij je ei hebt of niet Het enige dat je kunt doen is veel klussen, en als je twijfelt nog ff een tijdje doorgaan En als je echt zekerheid wil over je ei dan moet je testen doen. Maarre, wij gaan gewoon voor de posi test he met onze etos eitjes
tuurlijk doen we dat! overigens volgens de calculator; met de eerste dagen bruinverlies erbij gerekend zou de innesteling gisteren geweest zijn zonder de dagen meegerekend bruinverlies zou de innesteling nog komen... lekker irritant zo'n vrouwen lichaam!
hoelang houdt dat bruinverlies aan wand heb het vandaag gekregen steeds kleine beetjes bruin afscheiding
Hoi dames! Ik heb even een vraagje (ook over ovupijn). Ben sinds kort gestopt met de pil en heb 21 okt pilbloeding gehad zeg maar. Zondag had ik pijn in mijn buik, denk misschien eisprong. Vandaag had ik wat rood en daarna beetje bruin bloed. Heb al een aantal dagen ontzettend pijnlijke tepels, nu is dat langzaamaan minder aan het worden. 18 nov is mijn NOD. Mijn vraag is eigenlijk, wat is dat voor bloeding? Kan dat de eisprong zijn? Ik heb namelijk na het stoppen met de pil tussentijdse bloedinkjes gehad, maar steeds zonder ongipijn. Nu heb ik wel ongipijn..... Zou ik al in een 'normale' cyclus kunnen zitten nu? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen... groetjes Nadja
ja, je kan al in een normale zyclus zitten maar dat hoeft ook niet per se. helaas is na het stoppen met de pil echt van alles mogelijk. Hoe vervelend het ook is ik denk dat je gewoon moet afwachten hoe je lichaam verder reageert!
Bedankt voor je antwoord 5Mare5! Ik heb inderdaad al gelezen dat je lichaam rare dingen doet bij het ontpillen!