21 maanden en nog steeds reflux

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esje91, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esje91

esje91 Actief lid

7 apr 2015
    178
    7
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

mijn zoontje is inmiddels 21 maanden en krijgt al sinds hij 3 maanden is medicijnen ( omeprazol en domperidon) het is begonnen met 2 ml omeprazol maar zitten ondertussen op 2 x 10 ml ( 40 mg ) op een dag.
    Ook de domperidon is al een stuk verhoogd inmiddels.
    dit kan toch niet goed zijn voor zo n kleintje?
    We hebben al vaak proberen af te bouwen maar dit werkt niet.
    ik lees altijd over baby's en reflux maar is er misschien nog iemand met een ouder kindje en reflux en is dit vanzelf overgegaan?

Groetjes Esther

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hi Esje,
    Onze dochter ban 1,5 heeft het ook nog steeds. Ook wij hebben nog niet kunnen stoppen. Ze ligt nu na een nachtvoeding in de cosleeper op een kussen. Ma drie uur kan ze weer plat.
    Ik maak me ook wel zorgen om de medicijnen. Maar blijkbaar is afbouwen veel erger voor haar. Ze krijgt dat echt pijn en een kapotte keel. Dus ja. Hopelijk komt het ooit goed. Anders ben ik bang dat ze er voor haar leven aan vast zit

3. Lenteliefde

Lenteliefde Actief lid

22 aug 2015
    164
    14
    18
    NULL
    NULL
    Onze dochter van bijna 21 maanden krijgt ook nog steeds Nexium. Eind december hebben we weer een poging ondernomen om te stoppen maar helaas... Binnenkort maar weer een nieuwe poging wagen, ik hoop dat het dan beter gaat. De kinderarts zei tegen mij dat ze met twee jaar zonder medicijnen zou moeten kunnen. Zo niet, dan is nader onderzoek nodig.

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Dochtertje van vrienden heeft het tot bijna 3,5jaar moeten gebruiken anders ging het mis (ze had het ook wel heel erg) Medicatie was minder erg dan een operatie om de kwaal tegen te gaan. De kinderartsen uit verschillende ziekenhuizen durfden dit niet aan.
    Nu is ze bijna 4 en is het helemaal over gelukkig.

Sterkte hoor!

Deel Deze Pagina