Heel mager na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dolce83, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben vrijwel direct (binnen 1,5 week) weer op mijn oude gewicht gekomen na de bevalling van 75 kg naar 65 kg.
    Mede door het geven van borstvoeding denk ik.

Maar na het stoppen van de borstvoeding met zo'n 3 maanden bleef mijn gewicht langzaam zakken.
    Ik weeg nu 59 kg en heb bijna geen borsten meer over, mijn buik is volledig vetvrij en ik heb zelfs geen ronde billen meer...
    Dit vind ik echt heel erg jammer, plus dat ik me ook niet echt sterk voel.
    Veel verkouden en hoofdpijntjes.
    Natuurlijk eet ik goed, ik snoep zelfs veel koekjes en chips :D

Herkent iemand dit en hebben jullie er iets aan kunnen doen, of kwam het gewicht na een tijdje gewoon weer terug?

Ik ben niet aan de pil, wellicht dat dat ook mee speelt.

Ik hoor graag jullie ervaringen/ adviezen.

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Yep erg herkenbaar! Voor mijn zwangerschappen woog ik 68 kg en alle kilo's zaten op de juiste plekken! Had een mooie volle C-cup, Mooie ronde stevige billen met daaronder stevige benen! kleding maat 38/40

En nu.... net 61 kg, volle C-cup is een normale B-cup geworden en die mooie billen en benen zijn ook ver te zoeken! En het is duidelijk zichtbaar waar me borstkas eindigt.... kleding maat 36 :( Was nog langs de huisarts geweest om bloed te prikken omdat ik er niet gerust op was. Maar de huisarts kan niets vinden...
    Vroeger keek ik naar een ijsje en kwam bij wijze van spreken al aan en nu... nu kan ik een doos ijs opeten maar er gebeurt gewoon niets!

Ik hoop gewoon heel erg dat dit bij het ontzwangeren hoort... want de lichaamsbouw die ik nu heb past gewoon niet bij me....

dus sorry... herken je verhaal... maar geen tips

ps. ik ben gewoon aan de pil maar nog kwam er geen grammetje bij

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik had het ook bij mijn eerste. Kan ook door de vermoeidheid komen. Je zou je bloed kunnen laten checken; je schildklier kan na een bevalling ook anders werken. Bij mij was alles in orde en ik kwam weer heel langzaam op gewicht (duurde zeker een jaar).

Deel Deze Pagina