Heel mischien zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Salina1983, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salina1983

6 mrt 2014
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Salina1983, 3 apr 2014
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
    Haaiii.....

Wij gaan voor een eerste kindjes dus voor mij is het allemmaal nieuw. Ik lees graag jullie ervaringen enzo op de website en leer veel nieuwe dingen.

Ik ben op 4 maart gestopt met de pil. Op 7 maart werd ik ongesteld tot 11 maart. Op 30 maart kreeg ik elastische slijm wat op eiwit leek. Sinds 1 april tot nu heb ik gevoelige tepelhoven gekregen ( heb nog nooit gevoelige tepelhoven gehad) Kan ik zijn dat ik zwanger ben:(? Wanneer kan ik het beste testen? Omdat voor mij alles de eerste keer is weet ik ook niet wanneer ik ongesteld kan worden.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Als je rond eind maart je eisprong hebt gehad (wat zo lijkt adhv je afscheiding) is het nog te vroeg wat te merken van een eventuele zwangerschap. Áls het eitje bevrucht is, nestelt het zich zo tussen een week en 11 dagen in in je baarmoederwand en pas vanaf dan weet je lichaam dus dat het zwanger is en kun je symptomen krijgen. Ik zou wachten tot half april met testen.
    Omdat je net gestopt bent met de pil, kan je lichaam je aardig voor de gek houden. Hier vind je daar meer over: Menstruatiecyclus en kans op zwangerschap na pilgebruik - Zwangerschapspagina
    Hopelijk ben je snel zwanger.

Deel Deze Pagina