morgen 20wekenecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Gumpie1709, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Morgen is het zover de 20 wekenecho en wat ben ik zenuwachtig zeg, vind het allemaal zo spannend!! Ben eigenlijk ook een klein beetje bang dat er wat is met ons kleintje!! Gelukkig moeten we sochtends om half 10 al dus hoef niet heel de dag te wachten!!

Hebben jullie misschien tips tegen ze zenuwen:$?!

Liefs Gumpie

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Niet echt tips, maar miss wat afleiding zoeken en lekker vroeg gaan slapen, dan gaat de tijd lekker snel:)

Veel succes morgen!

3. beeb2

beeb2 Lid

5 nov 2011
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook spannend! Maar in de meeste gevallen worden kindjes gezond geboren, dus houd je daaraan vast! Dus de kans is groot dat het gewoon leuk wordt om weer naar je kindje te kijken!
    Veel succes!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

jaa vroeg slapen en uitslapen als dat kan haha dan is t zo tijd :)

ik heb mn 20weken echo pas om half 4 dus ik moet maar iets gaan doen die dag haha

5. Gumpie1709

Gumpie1709 Actief lid

6 feb 2012
    118
    5
    18
    Vrouw
    Ik ben fulltime mama
    Vanochtend ons kleintje weer bewonderd en alles is goed!! Alles erop en eraan!! Ben helemaal vrolijk vandaag wat een goed gevoel, want ik was zo zenuwachtig zeg!! Over 2 weken een pretecho met onze ouders erbij en dan willen we een dvd laten maken, want int ziekenhuis doen ze dat niet helaas!! Kan bijna niet wachten!! Voor degene die nog moeten succes!!

Deel Deze Pagina