Heel misschien zwanger en afspraak gyn.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wildlove, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wildlove

    wildlove Lid

    14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen een afspraak staan bij de gyn. Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt naar gyn ga, dus zie er eigenlijk wel een beetje tegen op. We proberen al een tijdje (ben in nov 10 gestopt met de pil) zwanger te worden, dus wilde eigenlijk e.e.a. een keer laten checken...

    Maar goed, heb vorige week mijn eisprong gehad en we zijn aan het klussen geweest. Nu heb ik al een aantal dagen steken in mijn onderbuik (alsof ik ongesteld moet worden). Verder eigenlijk nergens last van, behalve dat ik twee keer 's avonds misselijk geweest ben, maar ik kan met niet voorstellen dat dat van een eventuele zwangerschap zou kunnen komen, lijkt me nog een beetje te vroeg... Maar goed, ik zou dus theoretisch gezien zwanger kunnen zijn. Is het dan wel verstandig om naar de gyn te gaan? Niet dat ik de afspraak af kan zeggen zo kort van tevoren, maar toch... Ben er niet helemaal gerust op...
     
  2. WendymvSenna

    WendymvSenna Actief lid

    3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou juist gaan en bij de gyn direct aangeven dat je een "vreemd" gevoel hebt. Wellicht krijg je een echo en kan hij/zij al iets zien in de vorm van verdikt baarmoeder slijmvlies of een vruchtzakje.
     
  3. wildlove

    wildlove Lid

    14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie Wendy! Ik zal het idd aangeven bij de gyn morgen. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren....
     
  4. WendymvSenna

    WendymvSenna Actief lid

    3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel succes!!
     
  5. BabyD

    BabyD Fanatiek lid

    30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je krijgt zoiezo een echo als je de eerste keer bij de gyn komt :) .
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Gewoon gaan hoor en aangeven.
     
  7. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou wel gaan. Wat als je nu niet zwanger bent? Verspeel je weer een maand toch? En ze maken altijd een echo, dus wie weet. Ik was ook zwanger nog voor de onderzoeken waren afgerond, fijn toch?
     
  8. Elmo83

    Elmo83 Bekend lid

    11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt niet helemaal.... ik ben in juli voor het eerst bij de gyn geweest voor een intake gesprek. Daarna zijn bij ons pas de echo en allerlei andere onderzoeken gepland. Echo heb ik vanmiddag pas....
     
  9. wildlove

    wildlove Lid

    14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga idd gewoon heen en we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik zal mijn verhaal uitgebreid vertellen en ik ga er van uit dat ze weten wat ze doen ;) Komt vast en zeker helemaal goed. Ik ben heel benieuwd....
     
  10. wildlove

    wildlove Lid

    14 jun 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, vanmorgen bij de gyn geweest. Het viel gelukkig allemaal wel mee. Hij kon nog niet zien of er iets zat, maar hij heeft in ieder geval geconstateerd dat ik een baarmoeder en twee eierstokken heb, haha :D Dat scheelt al weer. Nee, maar zonder gekheid. Zo op het eerste oog zag het er goed uit, hij kon zien dat ik een eisprong gehad had en het slijm in de baarmoeder was goed voor de dag van de cyclus. Ook zag hij follikels e.d. zitten in de eierstokken, dus dat is mooi. Hij heeft een uitstrijkje gemaakt en als ik niets hoor binnen nu en twee weken, is alles goed. Ook raadde hij aan om de rest van het jaar gewoon te ontspannen, kijken wat er gebeurt en we moesten ons nog geen zorgen maken. Gewoon lekker van elkaar genieten en dan zien we volgend jaar wel wat er eventueel gebeurd is! Raadde me ook af om met ovulatietesten enzo in de weer te gaan, omdat dat vaak alleen nog maar meer stress oplevert. Dus ik zal gaan proberen te ontspannen en het even op z'n beloop laten....
     

Deel Deze Pagina