O, ik begin het nu toch wel spannend te vinden vandaag eigenlijk (niet) ongi. ik voel nog niks in die richting, maar ik voel ook niks anders. Normaal heb ik al een paar dagen kramp en lichte afscheiding en dan weet ik het komt er aan... maar nu???? Zou ik morgen al een test gaan halen? weet het echt niet, of toch nog wachten... was ook al heel vroeg wakker vandaag, iedere keer naar de wc, maar nog steeds niks
Tja je kan morgen testen, maar het kan ook zijn dat je ongi nog een paar daagjes op zich laat wachten... Als je je niet ik kan houden zou ik gewoon testen hoor.
Succes met wachten en ik hoop heel binnenkort een bericht te lezen dat het een positieve test was!! Groetjes van Carry
Ik duim voor je hoor. Als je wilt kun je je natuurlijk al es aan een testje wagen, dan weet je het meteen, toch als ie positief tekent. Ik duim voor je dat het raak is hoor!
Nou daar ben ik weer, nog steeds niks ik krijg het er warm van Ik denk dat als het zo blijft morgen een testje ga halen en dan dinsdag of woensdag ga testen. hoop dat ik wel een beetje kan slapen,merk aan mezelf dat ik er erg onrustig van wordt. Denk steeds het kan bijna niet, we hebben het zo druk met de verbouwing gehad. Maar af en toe mijn gezeur typen doet wel goed wachten wachten wachten...
Hai, ik ken dat wel steeds naar de wc lopen. Ik wilde toen ook nog langer wachten, maar werd er echt gek van. Succes en ik duim voor je, groetjes
Heb net een testje gehaald, vond het raar om te zeggen bij de apotheek mag ik een zwangerschapstest nog steeds geen tekenen van heb nog niet tegen mijn vriend gezegd dat ik overtijd ben denk dat ik vanavond in bed vertel en dan morgenochtend samen testen, heb vannacht weer niet zo goed geslapen. Ben echt heel benieuwd dit is pas de 2e ronde, dus eigelijk te mooi om waar te zijn. We zullen wel zien morgen
Ik heb al vanaf donderdag menstruatiekrampen en moet vandaag ongesteld worden maar ben het nog niet... Nog even afwachten en dan kan ik morgen testen hopen dat het positief is!
Nadia en Sam, Heel veel succes morgen met testen. Ik hoop en duim van harte voor jullie!! Groetjes van carry
Wat lief van je carry dank je wel meid, ik hoop ook dat jij een goede zwangerschap zult hebben. Liefs, Nadia
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HIJ IS POSITIEF ik ga nu het nu ook ff op zwangerschap forum zetten. het duimen heeft dus geholpen. dank je wel lieve meiden. en nadia weet jij al iets???