@shandy, dat is ook n goed idee....drinkontbijt....daar had ik nog niet aan gedacht. Normaal houd ik daar nl niet zo van, maar t proberen waard natuurlijk. Ik probeer zoveel mogelijk te eten waar ik gewoon zin in heb, ookal zijn dat niet altijd gezonde dingen. T blijft lastig. Hopelijk duurt t niet al te lang.
Vandaag helpt cola ineens een beetje! Heb er totaal geen zin in, maar het kalmeert mijn buik wat? Heb al 3 glazen op, zo drink ik eindelijk nog eens wat!
Gelukkig is het al even geleden maar ik weet nog goed hoe beroerd ik was! Wat bij mij hielp was het volgende... rond 6 uur werd ik meestal al een keer wakker van de misselijkheid. Dan at ik in bed een danonetoetje. Om 7.30 uur ging mijn wekker en dan at ik er nog 1. Dan pas uit bed... Vervolgens bij het ontbijt kreeg ik ook amper iets weg en dan probeerde ik ook iets van toastjes te eten. Vervolgens had ik heel de dag sultana of toastjes bij de hand en die at ik heel de dag door... Het overgeven was daardoor minder vervelend... ja ik bleef wel gewoon overgeven maar minder erg als dat ik niks at! Uiteindelijk heb ik medicijnen gekregen van de huisarts omdat ik al best wat afgevallen was. Deze medicijnen hielpen mij echt heel erg goed!!! Uiteindelijk is het echte dagelijkse spuggen met 13 weken ongeveer gestopt. Ik heb nu dan ook besloten dat als ik nog een keer zwanger mag zijn ik al veel eerder aan de huisarts medicijnen vraag... dat enorme beroerd zijn is echt niks! Ik kon zelfs mijn man niet verdragen........ Maaaaaaar geloof me! Het komt goed!!! Succes en sterkte meiden!!!!
Ik had een rol mariabiscuitjes of creamcrackers naast m'n bed staan. Na een paar bisuitjes of crackers in bed at ik een kommetje brinta en dat hielp bij mij goed. Ben tot ongeveer 12 weken hele dagen misselijk geweest, nu gaat het veel beter. Cola (heb begrepen dat het alleen werkt met normale coca cola en niet met pepsi of andere merken) werkt bij mij ook. Ik koop kleine flesjes en neem af en toe een slokje. Hopelijk voel je je snel beter!