Vandaag ben ik 6,5 weken zwanger. En ik voel me zooooo beroerd. Heb met moeite een kop thee en een paar druiven naar binnen gekregen. Overgeven hoef ik niet gelukkig. Ik durfde zelfs niet alleen te douchen omdat ik bang was out te gaan oid. Moet ik hier nu iets mee? Huisarts bellen oid of hoort er gewoon bij ?
Vervelend!! Het hoort er wel een beetje bij helaas.. Maar als je 2 of 3 dagen ook weinig vocht binnen houdt zou ik wel even de huisarts bellen. Succes!!
Ik ben met vitamine B6 pillen begonnen. En die lijken iets te helpen! Ik hoef ook niet te overgeven maar ben de hele dag weeïg/misselijk. En anders zou ik de huisarts bellen. Dan krijg je er iets tegen.
Ik zou even contact opnemen met je HA. Drinken gaat al moeizaam, maar je hebt toch voldoende vocht nodig. Ik heb het ook heel erg tijdens mijn zwangerschap gehad, alleen moest ik wel overgeven. Ik heb toen emesafene gekregen en dit haalde bij mij de scherpe kantjes ervan af, zodat ik weer wat kon eten en drinken, al ging het nog best moeizaam. Heel veel beterschap, en geniet van je zwangerschap.
Als je denkt bijna out te gaan, is niet goed hoor. Ik zou het even aankijken, maar als het zo slecht voelt zou ik ook de huisarts bellen voor emesafene. Wil trouwens niet zeggen dat dat het slechte gevoel wegneemt, maar het kan iets helpen.. Sterkte meid. Het is echt heel vervelend om je zo te voelen..