ik heb ook vreselijk last van geuren! ik wordt er gek van! Het is al iets beter dan 3 weken geleden maar nog kan ik heel verdragen!Er is maar weinig aan te doen! Ik loop met mijn neus dicht voorbij sommige plaatsen waar het erg stinkt. Ik heb een tijd niet mijn eigen koelkast open kunnen doen, zo stinkt dat terwijl die net schoon gemaakt was! 's ochtends nog steeds last van, alleen vanmorgen niet overgegeven! misschien gaat het nu de betere kant op! Ik wens jou succes met dit vervelende kwaaltje!
Jaaaa de ijskast ik trok hem open om hem schoon te maken en heb zo staan kokhalzen dat mijn vriend hem maar even heeft schoongemaakt . Wat ik ook zo smerig vind zijn de vaatdoekjes ook mijn handen gaan er zo van stinken terwijl het doekje er net ligt.
ow heerlijk om dit te lezen, hier nog een die allerlei luchten niet meer te harden vind. en ook inderdaad de wasmiddel die ik gebruik jeg die ga ik opzeker vervangen. heb nog nooit zo`n sterke geur gehad hoef er nog niet te veel van te kokhalzen laat dat maar lekker wegblijven. LIEK
Ik ben sinds gisteren echt hartstikke misselijk. Vanochtend heb ik er wel een uur over gedaan voordat ik me goed genoeg voelde om naar het werk te gaan. Bij het tankstation moest kokhalzen van de benzine lucht en eenmaal op mijn werk ruikt echt alles veel te sterk naar mijn zin: de bouillon van een collega, de vers gebakken broodjes in de kantine en de geur van mijn eigen gesmeerde boterhammen. Zucht....Aan de andere kant is het alleen maar een goed teken toch! Geeft in ieder geval aan dat er iets gaande is in mijn buik. We hebben heel wat maandjes moeten wachten voordat ik zwanger was, dus die misselijkheid neem ik zeker voor lief!