Hallo allemaal... Wie heeft hier een verklaring voor ? Mijn zoontje huilt de laatste 4 weken onwijs ! En niet 'gewoon huilen' maar echt KRIJSEN ! Helemaal overstuur is hij dan :'( Ik heb al 1000 liedjes voor hem gezongen, met mijn wang op zijn wang ! Heb van alles geprobeerd, meestal is hij pas stil als hij tegen mijn borst aan ligt als ik zit, zeg maar ! Maar hij probeert zich gewoon constant wakker te houden, maar hij is echt moe ! Hij is elke keer sjaggo Ik weet er geen raad meer mee, ik heb al een afspraak staan bij het zh 17 juni, dus ik ben benieuwd of hun wat kunnen vinden waardoor hij zoveek huilt en niet wil slapen.. En heb ook al met een osteopaat gemaild ! Ik zit af en toe met mijn handen in mijn haar ! Ik wil hem er niet elke keer uithalen ! In bed is in bed... Soms denk ik dat hij me aan het uitproberen is. Maar hij lijkt ook erg driftig ! Want hij gaat dan 'slaan' en 'schoppen' en als ik hem op z'n zij leg (hoe hij normaal het liefst slaapt) met z´n speentje dan vallen z´n oogjes dicht en dan merkt hij dat hij bijna in slaap valt en doet hij z´n ogen wijd open en draait hij heel driftig terug en gaan dan wild met x´n hoofd over z´n matras wrijven ! Ik weet niet of ik hem moet laten huilen of moet troosten en uit bed halen ? HELPPP ! MAMA WORD AF EN TOE GEK ERVAN......... -x-x-x-
Wij gaan bij zijn bedje staan. Doen zijn speentje in zijn mond, wrijven over zijn hoofdje, fluisteren zacht of zingen een liedje. Meestal valt hij dan in slaap of zien we dat hij rustig wordt.
Ik weet het, heb ook van alles geprobeerd, maar dan nóg is hij zichzelf wakker aan het houden en gaat hij heel druk doen ! Soms werkt het, soms niet... Nu heeft hij zich in slaap gehuild ! -x-
Mirre is ook een slaapvechtertje. Aaien over dr wangetje werkt meestal wel, maar tijdens sprongetje niet altijd. Dan neem ik haar gewoon bij me en mag ze bij mij in slaap vallen. Laten huilen vind ik persoonlijk geen optie (en Mirre gaat dan hysterisch krijsen, lijkt me niet gezond). Misschien helpt het om hem lekker strak in te stoppen en rustig bij hem te blijven tot hij slaapt. Lastig is het zeker ... sterkte!
Als het al 4 weken aan de gang is geloof ik niet dat het met een sprongetje te maken heeft, eerlijk gezegd. Gelukkig heb je een afspraak de 17e want zoveel huilen en slecht slapen, vier weken aan een stuk.. Kan me voorstellen dat je er ontzettend moedeloos van wordt! Heel veel sterkte meid, ik kan er helaas ook niet meer zinnigs over zeggen, ik hoop dat het gauw beter gaat met Damani!
Bij Mirre duurde het sprongetje ook een paar weken. Uitte zich vooral in slecht slapen en op die momenten erg huilen. Verder was ze wel vrolijk. Maar laten nakijken is natuurlijk nooit verkeerd. Sterkte!
Hier ook nog steeds.. drama! Je kan me wegdragen nu. Elke dag wakker van 16.00 tot 22.00 uur en slapen ho maar... Heb zelfs Nederland-Italie grotendeels gemist. Niet erg hoor want ik hou van mn meisje, maar toch.. waar is de tijd dat ze s avonds lief ging slapen.....? Zou het dan toch de leeftijd zijn? Volgens het boek is de sprong echt allang voorbij, maar misschien is ze dan toch nog onrustig door alle (uuhhh, welke?) nieuwe dingen die ze kan of aan het leren is ofzo? Geen idee. Sinds gisteren heeft ze een CD speler op haar kamer met het Shantala-babymassage CDtje. Heel relaxte babymuziek met hartslag erdoorheen. Slaapt ze (even afkloppen) vanmiddag en gisterenavond prima op. Voor zo lang als het duurt...?
Hey meiden ! Uiteindelijk slaapt hij ook wel, maar om hem in slaap te krijgen is een DRAMA ! En hij was altijd echt zoooo lief en makkelijk... Ik ben zo bang dat als ik hem elke keer bij mij in slaap laat vallen dat we hem 'verpesten' ! Ik sta ook altijd eventjes bij hem, maar hij doet heel driftig en dan huilt hij zowieso , ook al sta ik erbij, streel ik hem en kus ik hem en zing ik voor hem ! En als ik hem oppak is hij meestal wel stil en dan begint hij weer te jengelen, maar niet meer zo krijsen... Soms valt hij in slaap maar zodra ik me beweeg dan word hij wakker en houd hij z'n ogen wagenwijd open ! De stinkerd Nou ja, ik hoop echt dat het een sprongetje is ! Want duurt dit nog een paar maanden dan kan je me naar de gesloten inrichting brengen (LOL) -x-x-x-
Ohja.. ik moet er even bij vertellen dat het ook niet elke keer is ! Maar wel vaak ! Soms gaat het gewoon goed... En dat is ook zo verwarrend, want dan denk ik, hè hè de oude Damani weer terug ! En dan begint het 't volgende slaapje weer... -x-x-x-
Ben ik weer, ff een verslag... Gisteravond 23.30 laatste fles half slapend opgedronken... Rond een uur of 2, speentje, aai over de bol en doorgeslapen tot 4.30 ! Hetzelfde verhaal en hij kwam weer om 6.30... Hij lag te poepen! Dus verschonen; resultaat Damani KLAAR WAKKER! Nou ja, om 7 uur de fles maar gemaakt, lekker in bed gelegd, ging liggen brabbelen, mama weer in slaap gevallen en Damani werd om 10 uur wakker, mama ook ! Lekker liggen spelen, 11.00 weer de fles gehad, lekker in bad geweest aangekleed ! In bed liggen brabbelen en kijken naar z'n mobiel, mama badje leeg laten lopen, zelf ff douchen en toen werd Damani het ZAT ! Dus zetten het op het brullen, speentje werd uitgespuugd dus Damani huilde vrolijk verder... Toen kwam mama weer en legde hem op z'n zij ! SLAAAAAPP... Tot nu ! Ik hoor hem weer beneden... 14.55 -x-