Ik heb vanmiddag een test gedaan van het kruidvat de 2 voor 5 euro.. omdat ik vanmorgen misselijk was en ik vandaag ongesteld moest worden dacht ik effe checken,, nu geeft die dit rare vlekkerig iets aan.. ik had de andere hier voor gedaan en die gaf maar een streepje aan dus wat zal het nu zijn ??? iemand ervaring??
Miss te veel urine gebruikt? Geen ervaring mee hoor maar kan zijn dat de streepjes of streepje door gaat lopen... Hoop natuurlijk voor je dat ie gewoon positief is
Ik heb vanmiddag een test gedaan van het kruidvat de 2 voor 5 euro.. omdat ik vanmorgen misselijk was en ik vandaag ongesteld moest worden dacht ik effe checken,, nu geeft die dit rare vlekkerig iets aan.. ik had de andere hier voor gedaan en die gaf maar een streepje aan dus wat zal het nu zijn ??? iemand ervaring?? zie bijlage voor de foto
die lijkt me niet goed...zou een nieuwe doen en deze beschouwen als negatief! succes met de volgende test
heb maar 4 druppels gedaan zoals er op stond haha.. ja ga morgen ochtend snel een nieuwe halen maar is de urine wel betrouw baar als ik het even in een potje laat staan want red het denk ik niet om eerst naar de winkel te gaan en op te houden haha.. thx voor de belangstelling allemaal groetjes
En stuur de foto even naar de kruidvat klantenservice, krijg je wrs ook nog kosteloos een nieuwe. Succes morgen met testen.
serieus ? had ik eerder moeten weten had vorige maand eentje die helemaal niks aan gaf geen enkel streepje
Ja urine is dan nog betrouwbaar. Ik heb een keer voor moeders voor moeders mijn urine 3 uur moeten bewaren. En toen ze de test deed kwam er gewoon uit dat ik zwanger was.. Helaas liep dat uit op een miskraam maar dat heeft niks te maken met de urine die je bewaart hoor hahaha.
Productiefout denk ik. De andere had je ook al gedaan en die was negatief? Dan zou ik daar eerst van uit gaan en over een paar dagen nog eens testen. Mocht je menstruatie niet doorbreken.
Hey zo'n test had ik ook vandaag! Zie mijn topic hulp gevraagd rare test. Vreemd toch. Gelukkig kreeg ik op andere test wel twee normale streepjes