Heel ongemakkelijk dit!

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Zo zou ik het ook doen.

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ts heeft geloof ik niet gezegd dat het een vriendin is, dat zou het voor mij wel anders maken. Nog steeds denk ik dat het beter is dat ze het van haar man hoort. Ik geloof/hoop dat het de kans groter maakt dat ze er ooit nog samen uitkomen.

3. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wat erg zeg dit!!

Als het mijn man geweest zou zijn zou ik het willen weten, maar ik zou het denk ik niet tegen een ander durven zeggen, je weet ook niet hoe hun zouden reageren.

4. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Dit!
    Ik zou het de mensen die het wisten, het wel kwalijk nemen

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou gewoon zeggen dat je haar man ben tegengekomen in het bos en dat ze verder maar navraag bij hem moet doen. Ik zou het ook willen weten als het om mij gaat..

6. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik zou die man er op aan spreken en zeggen dat ik van hem verwacht dat hij het tegen zijn vrouw verteld. Als hij dat niet gaat doen dat ik me dan verplicht zou voelen om het te doen.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hij is net opgehaald. Heb niks gezegd over de vrouw. Alleen we kwamen zijn vader tegen in het bos. Ze keek verbaast maar zei niks

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik stond met me bek vol tanden verbaast te staren. Kon niks uitbrengen

9. Hier nog één. Op het moment dat ik een ander voor m'n ogen zie vreemdgaan, heeft hij het op datzelfde moment 'mijn zaak' gemaakt ;) Ik zou me kapot schamen en die vrouw nooit meer aan kunnen kijken als ik het voor haar zou verzwijgen.

10. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Goed gedaan, dat was genoeg denk ik. Meneer heeft straks iets uit te leggen :)

11. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Dat zou ik ook hebben. Ik bedoel eigenlijk achteraf.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou het laten afhangen van hoe goed je die moeder kent. Is het een vriendin van je, dan zou ik het wel zeggen. Anders zou ik mijn mond houden. Denk ik. Heel moeilijk!

13. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    goed van je
    hopelijk verteld hij haar de waarheid en niet dat ie ondertussen een of andere rotsmoes verzonnen heeft dat ie is gaan lunchen met een collega ofzo

14. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Zeker tegen de moeder zeggen!! Je weet het zo zeker, het zijn geen twijfels. Ze heeft absoluut recht op de waarheid!
    Ik zou het jou kwalijk nemen, als ik de moeder was en je het mij niet vertelde, terwijl je het wist. Hoewel ik begrijp dat het heel moeilijk is voor jou, deze situatie.

15. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Goed opgelost TS.

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zo zou ik het ook doen.

17. lies276

lies276 Niet meer actief

Hier had mijn voormalige buurvrouw een aantal jaren geleden een affaire.
    Als de buurman aan het werk was, kwam er een kerel bi haar langs, die een halfuur voordat hij thuiskwam weer vertrok;)
    In eerste instantie wilde ik er ook niks van zeggen, want het zijn mijn zaken niet, maar toen het maanden ging duren en de buurman op een gegeven ogenblik door liet schemeren dat ze ook aan kinderen dachten, heb ik het hem toch verteld.
    Ik heb gezegd dat hij misschien maar eens een goed gesprek aan moest gaan met zijn vriendin.
    De relatie heeft nog wel even stand gehouden, want zij had haar lover opgegeven.
    Een aantal maanden later stond de welbekende auto weer meerdere keren per week voor de deur en daar is de buurman achter gekomen en heeft een punt achter de relatie gezet.
    De lover van de buurvrouw koos uiteindelijk voor zijn vrouw, dus nu zit ze ergens moederziel alleen op een flatje.........

18. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik had het wel gezegd, ongeacht mijn relatie tot die andere persoon. Voor mij voelt het als medeplichtig zijn wanneer ik mijn mond zou houden over zoiets. Alleen zou ik dit niet in het bijzijn van het jongetje bespreken.

19. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Heftig...

Draai de situatie eens om.... Zou jij het willen weten...

Ikke wel dus ik zou het wel vertellen.... Ik zou iig die man confronteren en hem zeggen dat hij het moet vertellen... Mocht ze er naar vragen zou ik zeker niet liegen...

20. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Goed gedaan ts!

Deel Deze Pagina