Je hebt het goed gedaan...je verzwijgt niks en ik snap heel goed dat je het niet zo ronduit durfde of wilde zeggen. Als het mij zou betreffen zou ik ook heel goed begrijpen dat iemand mij dit niet zo durfde te vertellen. Alles was goed geweest in deze situatie...je kunt het iemand niet kwalijk nemen dat tie het zegt en ook niet dat tie niks zegt.
Dit dus. Als het mijn man zou zijn zou ik het ook willen weten. Ik zou die kerel zeggen dat hij 48 uur de tijd heeft om het zelf tegen zijn vrouw te zeggen en dat ze het anders van mij hoort.
Dit.. Ik zou het ook vertellen. Maar dan niet letterlijk hij gaat vreemd.. (Voor t zelfde geldt hebben ze een open relatie.. Weten wij veel) maar wel dat je hem tegen kwam... Even kijken hoe ze reageert en dan ook zeggen dat ze hem zelf moet vragen hoe of wat.. Ik zou dit evht niet kunnen verzwijgen dames. Ik schrik ervan. Ik hoooop toch dat mensen mij ook aanspreken als mijn vent dat zou zijn.. Hoe pijnlijk ook.
Mijn mening absoluut vertellen. Ik heb mijn stiefvader vreemd zien gaan met mijn moeder haar beste vriendin. Toen ik dit aan mijn moeder vertelde geloofde ze mij niet. Wat had ik toen graag gewild dat iemand dit verhaal had bevestigd (ik was 6)
Ik zou het zeggen. Op mijn oude werk werd er vermoed dat een collega vreemd ging met een andere collega. Ik zag ze een keer uithuilen op zijn schouder maar niks gezegd, uithuilen is nog geen vreemd gaan, het vermoeden wordt alleen versterkt. Slechts een paar weken later had ze het na dik 20 jaar huwelijk uitgemaakt en die man heeft zich verhangen en het huis afgebrand. Man wat was ik misselijk toen ik dat hoorde!
Ik wilde dat iemand het tegen mij het gezegd, maar helaas. Dus ja, ik zou het absoluut zeggen. Gewoon wat ik had gezien, meer niet.
Ik zou zeggen: we zijn lekker naar t bos geweest, daar kwamen we z'n vader tegen dus even een kusje gegeven en verder gespeeld en toen dit gedaan... Dan legt papa maar uit wat die daar deed
Ik ben er vrij zeker van dat haar zoon het wel had verteld. Overigens ... als ie gezegd had dat ie moest overwerken én je komt hem tegen in het bos en je vertelt dat letterlijk zo aan zijn vrouw bij 't afhalen ... legt die één en één ook wel samen. Dan moet je echt er niet bij zeggen dat ie daar stond te kussen met een onbekende.
TS goed opgelost. Ik zou ook niet mee willen werken aan iemands schuinmacheerderij. Vind het wel onwijs sneu voor vrouw en kinderen. In de kennissenkring van mijn vriend was er ook zo'n gast, had al maanden een ander en zijn maten wisten het allemaal. Maar niemand informeerde dat arme meisje daarover. Heb je het lef om vreemd te gaan, dan moet je ook het lef hebben om het te vertellen. Het is ook lastig om te bepalen wat je moet zeggen, iets in de trant van 'joh, wist niet dat jullie een open huwelijk hadden' of 'hij had zeker een zakelijke picknick in het bos met een vrouwelijk klant' is ook bepaald naïef te noemen. Wat een eikel! Snap dat soort sukkels echt niet.
Goed gehandeld ts. ik vind het vreselijk sneu voor die vrouw.. Hopelijk verteld hij haar de waarheid..
Vergeet niet dat ze hoogzwanger is.. Deze stress lijkt me niet goed voor haar en haar kindje.. Ik zou de man ermee confronteren waarmee hij in vredesnaam mee bezig is. Eigenlijk al in het bos.. Samen met die andere vrouw! Maar dan wel zo dat het zoontje er niets van meekrijgt. Spreek trouwens uit ervaring mijn ex had weer eens een vriendin, terwijl hij samenwoonde met z'n vriendin hoogzwanger. En onze dochter moest d'r mond houden daar tegenover. Uiteindelijk is wel onze dochter naar de kinderpysoloog geweest (oa vanwege dit) Kinderen zijn nl erg loyaal naar hun ouders toe. Wat ze ook gedaan hebben.
Goed opgelost! Ik had ook z'n opmerking gemaakt denk ik.. Nu is het aan haar om het aan haar man te vragen en misschien vraagt ze het nog eens aan jou. Dan zou ik haar wel eerlijk zeggen wat je gezien hebt.
Ik vind overigens niet dat je boos mag zijn als iemand zijn mond houd. Ik zou zoiets ws echt niet twgen iemand kunnen vertellen en wil daar ook niet in betrokken worden. Als íemand boos zou worden verwijs ik die toch mooi door naar degene die vreemdgaat...die is fout, niet ik.
Al zou ik er ook wel weer rekening mee houden dat de 'andere vrouw' zich ook van geen kwaad bewust kan zijn he? Misschien had ie wel aan 2 vrouwen wat uit te leggen. Ik denk dat je het goed hebt opgelost, TS.
Ja of aan twee vrouwen niets en wilde hij gewoon niet dat zijn zoontje daar iets van wist? Je weet het niet he.. zo veel mensen, zo veel relaties, zo veel manieren. Ik denk altijd; niet mee bemoeien, wie weet wat voor ellende je daarmee veroorzaakt. (maar ik weet ook dat ik een van de weinigen ben op zp die daar zo over denkt.)