Dag allemaal, na een bbz vorig jaar, ben ik nu gezond zwanger! Inmiddels 13 weken en 4 echo's later, mogen we erop vertrouwen dat het goed gaat. Toch blijft dat lastig, omdat ik iedere keer denk 'waarom zou alles goed gaan?'. Maar gelukkig lukt het sinds een paar weken ook om ervan te genieten. Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen op dit forum! Groetjes!
Gefeliciteerd!! Ik snap je onzekerheid. Helemaal na wat je hebt meegemaakt. Ik denk dat elke zwangere onzeker is. Probeer te genieten!
Thanks meiden! Dat genieten komt en gaat elke paar dagen..maar er komt wel meer vertrouwen gelukkig. En hier op het forum zie ik al dat iedereen last heeft van gekke kwaaltjes en onverklaarbare dingen, gelukkig
Gefeliciteerd!! En fijn dat alles goed is met de baby! Onzeker zijn is normaal. Heb daar zelf ook best wel last van af en toe. Maar inderdaad proberen er van te genieten!!
Gefeliciteerd! Wat fijn dat dit keer alles op de goede plek zit en goed groeit! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar dat mag natuurlijk ook! Je kunt zorgen maken en genieten naast elkaar wat mij betreft Dat doe ik stiekem ook steeds een beetje!
Hey allen, mamima, wat fijn dat jij ook zwanger bent! En een kloppend hartje, dat is echt super. Was voor ons ook zo'n mijlpaaltje. Dat betekent toch echt dat het kindje zijn best doet om er te komen en te groeien, prachtig. Hopelijk blijft alles goed gaan! En inderdaad, genieten én onzekerheid gaan ook wel samen. Per dag maar bekijken.