Hallo dames, Ik ging uit dat ik 10 weken was maar bleek 6 weken en 4 dagen te zijn. Toch even jammer, zit ik toch langer in de risico fase. Maar vanmorgen heb ik het gezien en het hartslagje zag er goed uit, lag goed centraal in me baarmoeder en door de hormonen groeien me borsten en buik al dus dat was ook goed voor de baby. De vrouw die de echo maakte gaf wel aan dat fe kans nu wel minder is aangezien het hartje klopte. Maar toch maak ik me wel een beetje zorgen. Wat ik hiermee wil. Haha geen idee. Gewoon even van me afschrijven
Hoi, Logisch dat je toch bezorgd bent. Same here. 10 weken was mooi geweest want dat is bijna 12 weken Kop op meis!
Hoi Dani 27 Ik zie dat je even ver ben als ik! Wat leuk zeg Wanneer heb je de eerste echo? Of heb je die al gehad. Ik maak me nu wel minder zorgen maar toch blijft er iets van angst plakken. Maar me vriend zeg. Positief denken.
Ik snap ook dat je bezorgd bent. Ik heb daar in je andere topic al iets over gezegd. Misschien is het handiger om het bij 1 topic te houden waar je door kunt praten en mensen op de hoogte kunt houden
Oké ja dacht gewoon nieuwe aanmaken dan krijg ne misschien meer reacties. Haha ja groot verschil. Maar die paar druppels bloed op 30 sep bleek een menstruatie te zijn en geen innestelin . Vandaar
Nou, deze is van 11u en die andere van 30 minuutjes later. Dus misschien moet je het even de tijd geven qua reacties
Gefeliciteerd! Dan zijn we ongeveer even ver Kan me voorstellen dat het even 'schrikken' was, 4 weken terug gezet. Maar kop op. Voor je het weet ben je bij 12 weken
Dank jullie wel en jullie ook gefeliciteerd. Mamima eigenlijk viel het wel mee met schrikke . Maar ja de duur is nu wel langer dan met 10 weken. Haha maar de tijd gaat snel. Vrijdag 7 weken. Alleen ben wel snel bang dat het weg is of er niet meer zit.