Niet ongesteld - testen negatief

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Boom1989, Sep 23, 2019.

Tags:
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boom1989

Boom1989 Lid

Aug 13, 2019
    8
    0
    1
    Female
    Hoi Allemaal,

Ik heb even hulp nodig.

Mijn cyclus is 31 dagen. Op 8 & 9 september had ik een positieve ovulatietest, op 10 september (dag 20 in mijn cyclus) heb ik mijn eisprong gevoeld.

Omdat mijn cyclus 31 dagen is en ik altijd stipt op tijd ben verwachte ik gisteren mijn menstruatie. Hoewel ik sinds zaterdag wel veel kramp had en gisteren ook nog, geen menstruatie. Wel pijnlijke borsten, maar die heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden.

Ik ben dus niet ongesteld geworden, zit nu 13 dpo. Heb een aantal vroege testen gedaan (gisteren en vandaag) en die zijn negatief.

En nu ben ik in de war. Ik ben er veel mee bezig geweest deze maand, dus denk dat mijn lichaam mij misschien voor de gek houdt. Maar, wat is de kans dat je op 13 DPO nog negatief test met een test die wat betreft hcg 10 miu/ml meet?

Kan ik ervan uitgaan dat het gewoon negatief is, en mijn menstruatie laat is omdat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is?

Wat is jullie idee? Ik leef een beetje tussen hoop en vrees. Als ik niet zwanger ben wil ik natuurlijk gewoon wel snel ongesteld worden!

Kortom: Hellup

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Je lichaam kan altijd een keer een afwijkende cyclus hebben. Ondanks dat er dames zijn welke na NOD pas positief testen, is de kans denk ik groter dat je menstruatie gewoon een maandje wat later is.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Je lichaam is geen robot.
    Het feit dat je een positieve ovulatie test had wilt niet zeggen dat je ei daadwerkelijk gesprongen is.
    De eisprong zelf kan je ook niet voelen, je voelt hooguit de laatste groei van het eitje.
    Kan dus best zijn dat je of een cyclus overslaat of een later ei hebt gehad voor een keer.

4. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    3,605
    1,913
    113
    Je kunt een late innesteling hebben gehad. Ik testte pas bijna een week na nod positief.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,655
    27,304
    113
    Female
    Een keer geen eisprong hebben is ook volstrekt normaal, kan cyclus ook verlengen. Je eitje kan ook niet gesprongen zijn. Of dat de eisprong later is geweest.

6. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Jammer dat je niet meer reageert.

Meiden nemen de moeite om een bericht te plaatsen, denken en over na...

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    3,605
    1,913
    113

Share This Page