Hallo, Ik moet even de spanning van me af tikken!Zit al sinds ik weet dat we zwanger zijn niet lekker in me vel! Hebben in januarie een vroege miskraam gehad(rond 5 weken)en ben zo bang!Haal me van alles in me hoofd,en zie s'nachts in me dromen alleen maar echo's zonder kindje! Ik heb de 9e pas me eerste echo,maar vreet mezelf helemaal op! S'avonds als ik thuis kom moet me vriend het ontgelden,want dan heb ik zo'n mega rot humeur,dat ik ga snauwen! Heb hele erge huilbuien,en zit gewoon echt in een dip! zal ik proberen of ik eerder een echo kan krijgen?Als ik maar zie dat het niet weer een leeg vruchtzakje is,denk ik dat ik een stuk rustiger zal worden! Deze spanning in me lichaam kan anders toch ook niet goed voor het beebje zijn? liefs een jolien!
Hoi Jolien, Ik heb dan geen miskraam gehad, maar voor mij duurden die weken tot aan de echo ook voor mijn gevoel wel maanden, dus kan je nagaan hoe het voor jou moet voelen. Ik zou toch even bellen met de VK of Gyn, want die onzekerheid is ook niet zo goed voor jou en je beebje. Misschien dat ze je een beetje kunnen geruststellen, of de echo eerder kan dat weet ik niet, bij een vroege echo kunnen ze namelijk ook niet zoveel zien en dan kan je ook weer onzeker worden. Ik had de echo met 9 weken en het was amper te zien. Maar even bellen of een afspraak maken kan geen kwaad en misschien kan je daar dan wat rustiger van worden. Heel veel sterkte! Liefs
Ik zou ook ff bellen als ik jou was. Niet geschoten is altijd mis. Gewoon proberen meid. En ze begrijpen je echt wel.
Hoi Jolien, Zelf heb ik in mei een vroege miskraam gehad. Nu ik weer in verwachting ben, ben ik inderdaad ook extra angstig, vooral de eerste paar weken was het erg. Ik durfde gewoon niet te geloven dat het goed zou gaan. Ik kan je niet echt tips geven over wat je moet doen om een beetje rustig te blijven. Bij mij werkte met de dag leven wel goed. Ik denk niet echt dat je eerder een echo moet doen, want je hebt al hartstikke vroeg een echo nu. Eerder kunnen ze bijna helemaal niets zien. Probeer lekker rustig te blijven en een beetje te genieten samen met je vriend. Als het je even teveel wordt kun je misschien beter even bij hem uithuilen dan op hem gaan snauwen, ook al zal hij het best begrijpen dat je een rothumeur hebt hoor. Zelfs nu ik al een redelijk aantal weken zwanger ben heb ik nog steeds wel eens nachtmerries over miskramen enz hoor, de bezorgdheid gaat nooit helemaal over. Probeer gewoon lekker te genieten meid, dit zijn juist hele mooie bijzondere maanden. Koop alvast iets leuks zoals een babyknuffeltje met een rammeltje erin ofzo, gewoon om af en toe naar te kijken en te kunnen dromen over hoe je kleintje daar mee speelt straks Liefs van Belle
dank jullie wel voor jullie antwoorden! Heb met me vriend overlegd,en hij wil absoluut niet eerder de echo!volgens hem heeft het ook geen zin omdat de spanning dan toch wel blijft!Hij wil graag zo meteen met de echo het hartje zien kloppen,en daar is nu natuurlijk geen kans op zo vroeg! Ik ga "gewoon" proberen het vol te houden(kan niet anders he)en hard duimen! en idd af en toe stoom afblazen door middel van een lekkere huilbui! thanx meiden!
Hallo, Onze vorige zwangerschap is ook mis gegaan naar 6 1/2 week, maar nu gaat alles goed. Ik kreeg ook steeds meer vertrouwen in deze zwangerschap. Probeer echt een beetje te genieten van deze zwangerschap, en het vertrouwe komt langzaam terug. succes Jessie33
Als je zeker bent van je zwangerschapsduur, moet je over een week echt wel een hartje zien kloppen! Dus ik zou de afspraak een weekje vervroegen als dat kan.