Ik vind hem ook niet zo positief. Streepje staat best wel naar rechts en ik zie niet of hij roze is. Het kan wel! Maar zou er wel nog een doen! Heb je nog een kruidvat? Even twee uurtjes niet drinken en plas ophouden en dan nog een poging !
@ sallie Bedankt voor je reactie! Nee, die heb ik helaas niet meer, de test hiervoor was trouwens wel hartstikke wit! En het zou natuurlijk ook wel bijna te mooi zijn voor woorden he? Als ik echt al in ronde 0 zwanger ben. Zou wel fantastisch zijn, daar niet van Dit is voor mij de allereerste test die niet maar een dikke paarse lijn had, maar dus nog wat extra's. Ik zie dat de meningen zijn verdeeld! Denk dus dat ik morgen nog maar een test ga doen! @ muis 26: Zie ik t nou verkeerd? Of staan bij jou postieve tests de teststreep ook evenver naar rechts? Groetjes!
ik weet het niet zo goed.. Als hij roze is is er hcg Ik hoop op morgen (of overmorgen) een duidelijke ja!
ik vind het eigenlijk ook een twijfelgevalletje omdat het lijntje naar mijn idee ook iets te ver naar rechts staat. Ga je morgen een nieuwe test doen??
Het streepje is duidelijk zichtbaar, maar staat naar mijn idee ook iets te ver naar rechts. Ik ben heel benieuwd naar je volgende test! (morgen?) Ik duim in elk geval voor je, het zou toch helemaal super zijn?!!
Hallo allemaal!! Als eerste wil ik graag even zeggen, dat ik heel erg blij ben dat ik zoveel reacties krijg! mijn vriend en ik hebben namelijk besloten om in het 'echte' leven tegen helemaal niemand te zeggen dat we bezig zijn. dus ik ben zoooooo blij dat ik hier mijn 'ei' een beetje kwijt kan en vrouwelijke reacties krijg!! Ik ga proberen te wachten tot dinsdag, zodat ie als ie positief is dan al een heel stuk donkerder moet zijn!! Maar ik hou jullie allemaal op de hoogte! ( Ook als ik morgen het w88 niet meer volhou) En wat ik nog wou vragen, komt dat vaak voor een roze indroogstreep? Ik heb daar namelijk nog helemaal geen ervaring mee! Liefs
Misschien had je de foto eerder moeten nemen, voordat de urine ging opdrogen. Dan kun je het resultaat beter zien.
mijn 1e positieve test was nog veel lichter ( niet eens op foto te zien ) en streepje stond bij mij ook meer naar rechts, net als bij jou
ik twijfel ook. je had het erover dat hij huidskleurig van kleur was? ik hoop voor je dat het raak is.wil graag je volgende testje zie!
ik zou gewoon vandaag nog testen.,... als het goed is moet ie dan net iets donkerder zijn dan gister.... en als die van gister niks was dan zou je nu niks moeten zien!
Hallo allemaal! Net 10 min geleden hartstikke negatief getest! Het is nu dan wel misschien al avond, Maar neem aan dat als het gister een licht streepje in de ochtend zou zijn geweest, het nu in de avond ook minstens een licht streepje zou moeten zijn! T was natuurlijk ookal te mooi om waar te weZen he.. Liefs.