Hoi hoi, Sinds een week of twee heb ik last van mijn knieen en enkels en van de spier die over je scheenbeen loopt. Die voel ik regelmatig de hele dag door. 's Nachts heb ik daar niet zozeer last van, maar vooral overdag en als ik zit of sta. Wie herkent dit? Moet ik naar de fysio of moet ik dit maar accepteren dat het er 'gewoon' bij hoort? Groetjes, Jolanda
ik opende net ene topic over spierpijn,maar ik heb het sinds 2 dagen enorm in me boven benen,aan de achterkant voornamelijk,net of ik een maraton gelopen heb hoop dat iemand ons antwoord kan geven
Ik denk dat dat wat jij hebt, net wat anders is, omdat het dichterbij je rug zit. Ik heb de vraag aan de vlos gesteld op dit forum en die zei dat ze het niet echt bij zwangerschapskwaaltjes vindt horen. Dat klopt ook wel, want niemand herkent het, anders had ik wel meer reacties gehad. Moet nu contact opnemen met huisarts of fysio. Heb jij inmiddels wat meer antwoord gekregen op jouw vraag.
hoi hoi, ook ik heb last van mijn benen maar dan meer een zwaar vermoeid gevoel. Ook in mijn knieeen. Ik denk dat dit er toch een beetje bij hoort heb er normaliter geen last van. Ik heb ook een constant borrelende maag, maar dan hoger haha het gevoel ook dat ik vol zit... Verder totaal geen klachten gelukkig, nog niet gehad ook!