Weer ff een vraagje :D

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotje1986, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hallo,
    Jahoor daar is ze weer :D ... Nu het volgende

Aangezien ik afgelopen weekend cervixslijm ontdekte... En volgens de app afgelopen dagen vruchtbaar was (er vanuitgaande dat mijn cyclus vrijwel gelijk goed is)...
    Kan iemand mij vertellen of heeft iemand het ook...
    Dat je laag in de onderbuik pijn hebt.... Echt vlakbij mijn schaamstreek doet het zeer...
    Is dat de baarmoeder die van plaats verhuist... Is dit dan misschien nu pas een eisprong???
    Ik merkte het gisteravond ook al wat steekjes....
    Oja en waar heb je pijn bij een eisprong? Want ik zou niet weten waar in mijn buik (te hoogte van??) eierstokken zeer moeten doen....

Ik weet dat ik dit voorheen ik de pil gebruikte ook had... Ik ga niet van een eisprong uit omdat ik vorige week dat rekbare cervixslijm had...

Ik hoop dat een van jullie dit herkent....
    Zit nu op dag 18 van mijn cyclus....

Graag advies/ervaringen :)

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een baarmoeder die van plek verhuisd heb ik nog niet eerder van gehoord, dus ik dnek enit dat je dat gevoeld heb. Als je zwanger bent wordt hij wel groter, maar daar kun je op dag 18 nog niet veel van merken.

Eipijn voel je meestal rechts of links net boven de schaamstreek. De pijn is veelal het groeien van de follikel. Zodra je eisprong er is, is de pijn meestal weg.

Op een app kun je overigens niet vertrouwen. Bijna geen enkele vrouw is volgens het boekje. Dat je precies na 14 dagen ene eisprong hebt en dan 14 dagen later ongesteld gebeurt niet zo vaak. Kan natuurlijk wel! Want gemiddelden komen ergens vandaan :)

Het verschil in slijm ga je echt herkennen als je het een maandje vergelijkt. Maar als het doorzichtig is en je kunt er draadjes van trekken is je ei meestal nog in aantocht. Dat slijm kan soms wel een week zijn voor je eitje echt springt. Dan wordt het meer als rauw eiwit.

Ben je zo wat wijzer of heb je nog vragen?

groetjes Babke.

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Vraag het Mona :D aaah lieve Babke dank je wel :D
    Maar ik heb dus vorige week dat rekbare cervixslijm 2 dagen gehad (zaterdag en zondag)... Nu is het wittig en dik en kan er geen draadjes van trekken...
    Afgelopen dagen super veel zin in sex... :D
    Woensdagochtend vh laatst....

De pijn zit idd LINKSONDER net boven de schaamstreek :D oh mijn God voel ik dus wel een eisprong??? En ik maar denken dat die baarmoeder zich verplaatst of zo...

Heb ik nog kans als ik vanavond uit het werk rond 23.30 sex heb???

Er vanuitgaande dat dit nu een eisprong wordt???

Maar gisteravond begon de pijn al he... En nu heb ik het nog steeds...
    Dan doet mijn lichaam het best goed gelijk zo na de pil :D
    Maar hoe zit dat nou met dat slijm... Het is nu echt veel dikker hoor...

Gaag hoor ik heeel sneel weer :)

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    :) Als jij vanavond weer zin hebt, waarom niet? weet nooit waar het buiten zin goed voor is.. je eitje blijft na het springen nog een uurtje of 12 in leven, maar neemt in kwaliteit snel af.. :)

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    OOk al heb ik geen zin, moet ik maar ff maken dan he vind je ook niet ;)
    Nee maar er vanuitgaande dat dit een eisprong gaat worden...
    Maar kan dat zolang zeer doen dan???
    Er gaat een hele wereld voor mij open.. Al die keren dat ik ook gewoon zonder de pil was dacht ik echt dat mijn baarmoeder zich aan het verplaatsen was... En nu ik er ook beter op let voel ik ook dat het links is en niet in het midden :)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als het nu wit is, heb je nu geen eisprong hoor. Maar sex kan nooit kwaad :D. Je eitje zal dan al wel geweest zijn. tussen de eisprong en de menstruatie voel je soms wel en soms niet onverklaarbare rare pijntjes en steekjes, dus niets geks :)

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    ALS je de eisprong voelt, is dat maar een fractie.. het is de groei van het follikel dat wel even kan walligen.. :)

Maar wat Babke zegt is ook zo, derna komt bij mij soms de ongi kramp al in die week :(

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    OOOH ben ik ff dood gemaakt met een blij vogeltje :D ...
    Gelukkig dat het niks geks is...
    Ik vond het al zo raar, ik had gisteravond geen zin in sex... Toen dacht ik nog goh de vruchtbare dagen zijn vast voorbij :D

Heb ook last van mijn rug... Maar goed... Dat had ik eerder ook wel volgens mij...

We wachten af :D ... Afgelopen dagen iig genoeg sex gehad!!! :D

9. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Lieve Mona toetjes van me :D
    Bedankt voor jullie reacties... Ben weer rustig..
    Baal wel was helemaal blij dat ik dacht dat ik wist dat het er aan zat te komen, niet dus...

Maar wel super lief jullie reacties!!!

xxx

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    U mag ploffen op de wachtbank! :D

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    OOOH deze dagen zijn dus de beruchte wachtbank??? Haha :D okee dank u voor uw gastvrijheid :D

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Een voordeel, ze zijn al een paar dagen bezig, dus dat scheelt :D

13. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Nou ik heb altijd paar dagen echt nat (sorry) maar nu sinds vandaag droog daaraan herken ik t het. Enne het rekbaar slijm gespot voor het eerst nou laten we die duimen maar draaien he * duim duim *
    Psst ik heb ook een app haha.

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Die app klopt nog redelijk... Kon alleen nog niet goed invullen wat de lengte van mijn cyclus is, omdat het altijd wel wat dagen verschilt als ik niet aan de pil ben.. Maar altijd rond de 30 dagen...

Daar gaan we weer draaien met die duimpjes!!! ;)

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wanneer ben je gestopt met de pil?
    Ik weet zelf nog namelijk dat ik de eerste 2 maanden na de pil allerlei klachten had van pijntjes en voelde vanalles. Mijn lichaam moest echt weer op gang komen toen.
    Ik voel ook eitje groeien en soms is het best heftig kramperig en steken en gespannen buik. En dan ineens is het weg en dan is mijn eisprong geweest.
    Je moet het gewoon goed bijhouden allemaal en je leert je lichaam vanzelf kennen!

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik herken ook wel wat pijntjes. De eerste cyclus na de pil waren we nog met condooms bezig. Maar heb al wel me lichaam in de gate gehouden. Vanaf dag 12/13 had ik last van een trekkerig gevoel in me onderbuik en dat hield dacht ik aan tot dag 14/15 of het ook echt me ei was geen idee. Nu we er wel voor gaan ben ik benieuwd of die pijn weer komt. Al doen we het nu al om de dag dus me ei als die er is missen we dan vast niet;)

17. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Ik ben nog maar net gestopt met de pil... Maar heb gewoon de cyclus die ik voordat ik ooit maar begon met de pil te slikken weer...
    Ik verneem dat aan de manier van mijn afscheiding... En ik had deze pijn voor dat ik de pil slikte ook gewoon hoor... Maar vroeg me af of anderen dit ook hadden zo'n 2 weken na laatste mesntruatie :)

18. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Zo spannend allemaal :D

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    We gaan het zien he veel plezier op het wachtbankje;) Ik sluit me volgende week bij je aan:p

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Gezellig!!!

Deel Deze Pagina