Heel onzeker.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hen jel, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Beste Verloskundigen'n,

Ik ben nu 5 weken zwanger. super blij natuurlijk alleen ben zo ontzettend bang dat het weer misgaat. heb op 26 maart een miskraam gehad. dus ben nu zo ontzettend bang dat het weer niet goed gaat. heb nergens last van alleen een heeel klein beetje last van mijn borsten. verder voel ik me eigenlijk wel goed alleen dat maakt me ook wel weer ontzettend onzeker. heb volgende week maandag de eerste echo maar dat lijkt nog zo lang te duren.
    Zijn er nog mogelijkheden waardoor ik iets minder onzeker ben want word echt gek van mezelf kan er op deze manier echt niet van genieten. Ik hoop dat jullie mij een beetje gerust willen stellen en als er nog optie's zijn die ik kan ondernemen.
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes:(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik snap dat je onzeker bent. Toch heb je nog altijd verreweg de meeste kans dat het wel goed gaat! Probeer vertrouwen te hebben in de zwangerschap en in je lijf en niet te veel bezig te zijn met klachtjes die komen en gaan. Ga leuke dingen doen en leidt jezelf een beetje af.

Mirjam

Deel Deze Pagina