Ik ben 12 april heb ik een miskraam gekregen. Ik was vijf weken in verwachting. 8 mei kreeg ik weer een bloeding. Maar omdat ik me niet lekker bleef voelen, heb ik 11 mei een echo gehad. Op de echo zagen ze dikker baarmoederslijmvlies. Het zou kunnen betekenen dat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Toen ben ik 14 mei terug gegaan naar de verloskundige, maar ze zagen nog steeds alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies. Ze zeiden mij dat ik niet zwanger was. Maar sinds vrijdag ben ik 's morgens misselijk, ook heb ik ineens veel puisten in mijn gezicht. Dat heb ik al mijn zwangerschappen nog niet gehad. En gisteravond had ik maagzuur. En ik ben heel erg moe. Nu heb ik eergisteren en vandaag getest, en ik heb weer positieve testen. Nou is mijn vraag, kan ik nog hcg van 12 april in mijn lichaam hebben? Kan het zijn dat ik toch zwanger ben, maar dat ze te vroeg hebben gekeken? Ik ben erg benieuwd naar uw antwoord. Ik heb zojuist de vk gebeld, en maandag krijg ik weer een echo. Maar ik zou graag willen weten of ik nog hcg in mijn lijf zou kunnen hebben. Zo niet, dan kan ik misschien toch een beetje hoop krijgen (dit na vier miskramen, en gelukkig twee hele gezonde kinderen).
hoi de kans dat het nog hcg is van april is wel erg minimaal klein. De kans dat je opnieuw zwanger bent en dat het nog te pril was om iets te zien op de vorige echo is veel groter. Mirjam