Heel onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Speklapje, 8 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi

Wij zijn bezig voor ons 2e kindje.
    Heb al ruim een half jaar geen anti conceptie meer.
    Ik heb zo'n app die mijn cyclus bijhoud en we klussen vooral op de vruchtbare dagen 😊

Ik moet a.s maandag/dinsdag ongesteld worden. Nu sinds 2 dagen pijnlijke borsten en zijn naar mijn idee ook iets gezwollen. Gister hoofdpijn en iets duizelig af en toe. Omdat ik denk dat ik zwanger ben gisteren zo'n predictor early test gedaan maar die was negatief.

Word gek van mezelf. Voel me verder super goed en lijk ook meer energie te hebben dan normaal. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens anders last van dan alleen me borsten.

Zou het of zou het niet ?

2. Seleen

Seleen Lid

25 jul 2012
    58
    0
    0
    zeeuws-vlaanderen
    helaas kan je lichaam je ontzettend voor de gek houden! ik had voordat ik zwanger was beide keren zoiets van ja ik voel dit of dit is anders en toen kwam toch de nod....toen ik positief teste voelde ik me "normaal" haha wel test ik altijd pas een week overtijd positief.

3. WAvE

WAvE Lid

30 jan 2016
    73
    0
    6
    NULL
    Ik dacht ook elke maand dat het raak was. Je kan jezelf echt zwanger praten. Maar ik hoop het echt voor je! Helaas is het niet anders dan gewoon af te wachten..

4. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    ja bizar is dat he!

vorige keer bij mijn 1e wist ik het ook zo zeker. toen testte ik 4 dagen voor mijn NOD en die was mooi positief.

Nu dus niet maar ik lees veel slechte ervaringen over die predictor early. en hele goede ervaringen over die kruidvat testen van 2 voor 5 euro. die ga ik morge maar halen. je kan ze maar vast in huis hebben ;)

heb wel vandaag dat ik met geen mogelijkheid me buik i uit kan zetten terwijl ik gister nog zo;n opgeblazen gevoel had

Deel Deze Pagina