Heel pijnlijk als het meisje beweegt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dubbelfris, 6 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Streepjespyjama

    26 sep 2020
    39
    23
    8
    Vrouw
    Au, ja hier ook herkenbaar! Vooral zo lekker van links naar rechts draaien en dan die voeten in mijn zij... Op een gegeven moment voelde het ook echt alsof ik meerdere blauwe plekken in mijn buik had zitten. Dan deed het zelfs pijn als ik daar zelf mijn buik aanraakte. Het voelde af en toe ook alsof er een schop in mijn vagina werd gegeven, vooral tijdens het lopen zag dat er vrij komisch uit voor mensen die me dan ineens dubbel zagen klappen en zagen waggelen met mijn benen wijd :|
     
    Friezin87 en Dubbelfris vinden dit leuk.
  2. Dubbelfris

    Dubbelfris Actief lid

    19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    Ik word echt zwaar in elkaar gehoekt elke dag. Dat beloofd was :roflmao:
     
  3. Love2Live

    Love2Live Fanatiek lid

    18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Herkenbaar! Heb het ook bij deze druktemaker.. Zodra ze beweegt doet het best zeer en voel het werkelijk in mijn hele buik! Onderin drukt ze op mijn blaas en harde buiken heb ik ook regelmatig door het bewegen.

    Ach, over een paar weken is het in de armen en niet in de buik en zullen we dat gevoel zelfs gaan missen :D
     
    Friezin87 vindt dit leuk.
  4. Starfire

    Starfire Bekend lid

    13 apr 2020
    581
    746
    93
    Vrouw
    Deze zwangerschap ook echt zeer pijnlijk af en toe. Ik duik soms in elkaar. Met echo's en controles bij de vk moeten ze erg voorzichtig doen, kan bijna niks hebben aan mn buik. Vooral mn ribben en middenrif zijn echt beurs. Kan ook niet hoesten of iets eigenlijk. Nog een paar weken. :D
     
  5. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Dat klinkt als gekneusde ribben. Au. Ons manneke heeft op moment dat het net is alsof hij met zijn vuist via mijn kruis uit wil breken. PIJNLIJK!
     

Deel Deze Pagina