Heel pijnlijk, opgeblazen gevoel in baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinderCN, 26 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Ik heb bijna altijd op de dag van mijn eisprong (Dit weet ik doordat mijn temp volgende dag gestegen is) een heel pijnlijk half uur/uurtje, nauwelijks uit te houden. Het lijkt alsof mijn blaas dan op klappen staat (Weet niet zeker of dit in bm is, hoef niet te plassen, maar zo'n gevoel is het) heel mijn bm opgeblazen en steken.
    Wat kan dit zijn?

Meestal is het wel zo'n 24 uur na posi ovu test maar ook een keer 12 uur en nu had ik gisteren om 16:30 een bijna posi test en om 21u posi (ook smiley van cb). Net om 20u had ik een uur die pijn weer.

Edit: erg vervelend ook qua sex dus vraag me af of vanavond nog nodig is, als mijn ei morgen pas springt (gisteravond sex gehad)

zonnetje2015 vindt dit leuk.
  2. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ik zit ook altijd met dat pijnlijke gevoel... als je vanavond nog sex kan hebben zou ik het doen. Mooi op tijd als je ei morgen springt. Een extra lading aan zaadjes is altijd handig, misschien zit daar een soldaat tussen

vlinderCN vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik denk dat wat je omschrijft de laatste groeispurt van het eitje is voordat ie springt.
    Ikzelf omschrijf het vaak als een soort “ballon” in de buik die al aardig vol is, maar toch steeds wat voller gepompt wordt. Idd een echt pijnlijke buik dan. Op den duur staat er gewoon teveel druk op en na dat hoogtepunt zakt de pijn gelijkelijk weg. Dat is voor mij meestal het teken dat het eitje gesprongen is :)

4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Dat is waarschijnlijk de laatste groeispurt van je eitje. Als de pijn weg trekt, maakt hij zich klaar om te springen. Althans, dat is de bedoeling:)

Ik heb dit ook altijd, eipijn. Was in de beginperiode heel onhandig. Want ja, hoe ga je fijn seks hebben als je pijn hebt? We timeden er maar zoveel mogelijk omheen.

5. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Ja zoiets idd.. echt heel pijnlijk.
    Ik had wel eens van @RoGiJuLi gelezen dat het het vullen van gele lichaam met vocht is, maar dat lijkt me 12 uur na positieve test wel wat vroeg.
    Heb vanochtend wel gevoelige borsten en idee dat ei gesprongen is. Temp was nog niet hoger maar dat kan komen omdat er te korte tijd tussen is

LilyB vindt dit leuk.
  6. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Oh ik zit te suffen..is helemaal geen 12 uur maar 24 uur na positieve test.. heel normaal dus:D

LilyB vindt dit leuk.
  7. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Het kan ook prima de eisprong zelf zijn die je voelt, bij het loslaten van het eitje komt er wat follikelvloeistof vrij en als dat tegen de buikwand aan komt kan dat ook even flink pijnlijk zijn.

LilyB en vlinderCN vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina