Hallo iedereen! Sindskort zijn we bezig voor een tweede kind. Ik slik al jaren geen anticonceptie, dus er is geen sprake van ontpillen. Nu ben ik vijf dagen overtijd. Op mijn NOD dag heb ik een klein beetje bloed verloren, dit hield drie dagen aan. Nu bloed ik helemaal niet meer. Ik heb drie dagen na NOD een ‘ultra gevoelige zwangerschapstest’ gedaan. Deze is negatief (zie foto). De foto is gemaakt na de afleestijd.
Niet heel zeker, wel ovulatietesten gebruikt maar geen knaltesten. Eerder deze maand ook wat bloed verloren: dag 16, 17 en 18 na eerste menstruatiedag? Zou een innesteling op NOD niet wat laat zijn?
Innestelbloeding verlies je niet altijd perse bij de innesteling, dit kan ook later zijn. Maar als je eisprong later geweest is (je had geen knaltesten dus ga er vanuit dat je je piek niet gevonden hebt) kan het goed zijn dat deze wellicht een week later pas gesprongen is en je daardoor nu nog niet op je NOD zit. Als je testen negatief zijn, vind ik het heel rot maar ben je niet zwanger. Mits je nu voor voor je NOD zit, dan is er nog een kans. Ook kan je cyclus om welke reden dan ook een keer wat langer wezen. Wil je duidelijkheid dan zou ik een bloedtest bij je huisarts aanvragen.
Ik had bij deze zwangerschap pas een week na nod een licht positieve test, late eisprong en/of innesteling gehad blijkbaar.
Ja ik ga er ook vanuit dat het niet raak is, gezien ik de test na mijn NOD heb gedaan. De ovulatietesten liepen wel op, maar geen knaltest en liepen daarna weer af. Ik wacht het nog even af inderdaad en anders toch de kleine bloeding zien als mijn menstruatie.
Dat kan ik me goed voorstellen! Ik heb er nu verder niets meer mee gedaan. Ik heb geen zwangerschapssymptomen, dus wacht geduldig mijn volgende menstruatie af...
Toen wij voor onze eerste gingen ook allerlei symptomen maar geen positieve test. Ik had geen bloedverlies gehad en uiteindelijk na 43 dagen toch mijn menstruatie...
Is het niet toch een menstruatie geweest? Ik heb namelijk ook wel eens 3 dagen heel lichtjes gebloed, had ook geen krampen, toch was dit wel mijn menstruatie toen..
Leuk dat je er nog naar vraagt, maar ik ben toch echt zwanger. Onlangs een positieve test in handen.. snap er niet veel meer van, maar uiteraard enorm blij!
Dank je wel! Twee keer lijkt me helemaal onwerkelijk! Haha ik heb geen idee hoe ver ik nu ben, maar super blij!