Joehoe! het is nog maar een heel licht streepje, maar het is echt een streepje op de test! Eigenlijk zou ik morgen pas weer testen, maar kon echt niet langer wachten! Loop nu de hele tijd grijnzend en een beetje verstrooid door m'n huis... moet zo ook nog werken... heb het idee dat het op m'n voorhoofd geschreven staat! Alle andere zwangeren ook gefeliciteerd! groetjes!
Gefeliciteerd ! Ik had ook een licht streepje hoor,maar een streepje is een streepje. Geniet er lekker van.
mijn eerste test was ook heel vaag de tweede was al veel duidelijker en de derde en vierde waren super positief gefeliciteerd geniet ervan
Gefeliciteerd! Mijn streepje was ook licht... Ik was me al de hele tijd aan het afvragen of ik het wel echt gezien had, en of de test niet fout zit....
Hoi Melanie, Ik had vanmorgen ook een licht streepje en vanmiddag was hij donkerder, dus je bent ook echt zwanger hoor! Gefeliciteerd
hey ik heb nu ook een streepje heeel licht nog iets lichter als de jouwe ben ik dan wel zwanger denk je? grtjes en gefeliciteerd!
Hahaha het is alsof ik mezelf hoor praten..... een licht streepje....zou het dan toch echt? Maar een streepje is een streepje en je krijgt die alleen als je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd en probeer van je lichte streepje te genieten, Dan doe ik hetzelfde